ائتلاف انتخاباتی “سحاب” درشیرازاعلام حضور کرد
ائتلاف انتخاباتی “سحاب” درشیرازاعلام حضور کرد

به گزارش پگاه خبر؛ائتلاف نیروهای انقلابی شیراز ، سومین حرم اهل بیت (ع) برای شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهر شیراز اعلام آمادگی کرد.دکتر ابراهیم عباسی سخنگوی ائتلاف سحاب گفت : به زودی لیست ائتلاف نیروهای انقلابی شیراز ،سومین حرم اهل بیت علیهم السلام با حضور ۱۵ نفر از نخبگان جوان، بانوان ، اساتیدو متخصصین […]

به گزارش پگاه خبر؛ائتلاف نیروهای انقلابی شیراز ، سومین حرم اهل بیت (ع) برای شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهر شیراز اعلام آمادگی کرد.
دکتر ابراهیم عباسی سخنگوی ائتلاف سحاب گفت : به زودی لیست ائتلاف نیروهای انقلابی شیراز ،سومین حرم اهل بیت علیهم السلام با حضور ۱۵ نفر از نخبگان جوان، بانوان ، اساتیدو متخصصین با تجربه اعلام خواهد شد .
وی گفت: در اجرای بیانیه گام دوم انقلاب و ضرورت جوانگرایی و پرهیز از برخی رفتارهای جناحی ،ائتلاف سحاب تلاش نموده است تا ضمن تقویت حضور جوانان و بانوان توانمند، با رعایت امانت داری و به منظور معرفی بهترین گزینه‌های شایسته برای حضور در شورای شهر، پس از از ماهها بررسی اقدام به معرفی ۱۵ نفر از کاندیداهای شورای شهر نموده است.
عباسی افزود یکی از شاخصه های مهم ائتلاف نیروهای انقلاب شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) حضور ۳ بانو در لیست سحاب است که با نگاه ویژه مجموعه ائتلاف، برای توجه بیشتر به حضور بانوان این تصمیم اتخاذ شده است.
وی افزود در این دوره برخی از گروه ها احزاب و ائتلاف ها لیست های متعددی را مورد حمایت و معرفی قراردادند که این اقدام در جهت تکثر سیاسی و افزایش حق انتخاب مردم مومن و ولایتمدار شیراز ارزیابی می گردد.
ابراهیم عباسی افزود: ائتلاف سحاب در جهت تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و پایبندی به اجرای منویات مقام معظم رهبری تلاش خواهد کرد تا شفافیت ،پاکدستی تخصص و تعهد خود را در مدیریت شهری در خدمت شهروندان شیراز تقدیم نماید.
وی از اتمام مراحل شایسته گزینی و مصاحبه‌های لازم خبر داد و گفت به زودی لیست اسامی کاندیدا های ائتلاف سحاب اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/