حضورمردم پای صندوق های رای تیغ بُران بردشمنان ایران خواهدبود
حضورمردم پای صندوق های رای تیغ بُران بردشمنان ایران خواهدبود

رئیس شورای وحدت نیرو‌های انقلاب اسلامی گفت: علی رغم تمام دشمنی‌هایی که انجام شده، دشمنان همچنان نسبت به مایوس کردن مردم در تلاش هستند چرا که از اصل انتخابات وحشت دارند و هر بهانه‌ای را بدست میگیرند تا به دنبال دلسرد کردن مردم باشند.

به گزارش پگاه خبر؛حجت الاسلام محی الدین طاهری رئیس شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان فارس اظهار داشت: با توجه به اینکه چهل و سومین سال انقلاب اسلامی با سال‌های گذشته متفاوت است، امسال در آزمایش انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا قرار گرفته ایم.

او افزود: به حمدالله برای انتخاب نظام جمهوری اسلامی ایران مردم خودشان پای صندوق‌های رای آمدند و این حکومت و نظام با آراء و انتخابات مردم شکل گرفت.

حجت الاسلام طاهری با دعوت از تمامی اقشار و احزاب برای انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا، ادامه داد: مردم باید در انتخابات سهم حداکثری و حضور پررنگ تری داشته باشند و شمشیر و حضور آن‌ها پای صندوق‌های رای، تیغ بُران برا دشمنان ایران خواهد بود.

رئیس شورای وحدت نیرو‌های انقلاب اسلامی بیان کرد: علی رغم تمام دشمنی‌هایی که انجام شده، آن‌ها همچنان نسبت به مایوس کردن مردم در تلاش هستند چرا که از اصل انتخابات وحشت دارند و هر بهانه‌ای را بدست میگیرند تا به دنبال دلسرد کردن مردم باشند.

او با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری بر همه انتخابات به ویژه رییس جمهوری صحه گذاشتند و الحمدالله مردم پای کار بودند و آزمایش بزرگی سر راهمان است، گفت: این ایام ویژگی‌های خاصی دارد و انتظاری که از مجموعه رسانه هاست، مردم را بدون حُب و بغض به انتخابات پرشور دعوت کنند و نباید در اصل حضور هیچ تردیدی داشته باشیم.

حجت الاسلام طاهری گفت: امروز کسی که ندای تفرقه و عدم حضور پای صندوق رای میدهد، ندای شیطانی است.

او با اشاره به اینکه انتخابات یک روز است، اما آثارش مدت‌های زیادی است، افزود: در طول این سال‌ها انتخابات مورد احترام بوده است و نظام هم این معنا را میپذیرد.

دبیر جامعه روحانیت شیراز اذعان داشت که انتظاری که از رسانه‌ها برای گرم کردن تنور انتخابات میرود را انجام دهند چرا که این مهم یک ظیفه دینی و بین المللی است.