سیاست های تشویقی و کاهش مالیاتی جبران ضررصنوف استان
سیاست های تشویقی و کاهش مالیاتی جبران ضررصنوف استان

 به گزارش پگاه خبر؛«عنایت الله رحیمی» امروز (پنج شنبه ۶ خرداد) در نشست تخصصی تبیین جایگاه بازرگانان و تولیدکنندگان مواد غذایی در حوزه تولید در اتاق اصناف فارس گفت: نقش بازار در دوران پیروزی انقلاب، جنگ تحمیلی و بحران های مختلف مثال زدنی است و در ۲ سال اخیر در فشارهای اقتصادی ناشی از تحریم […]

 به گزارش پگاه خبر؛«عنایت الله رحیمی» امروز (پنج شنبه ۶ خرداد) در نشست تخصصی تبیین جایگاه بازرگانان و تولیدکنندگان مواد غذایی در حوزه تولید در اتاق اصناف فارس گفت: نقش بازار در دوران پیروزی انقلاب، جنگ تحمیلی و بحران های مختلف مثال زدنی است و در ۲ سال اخیر در فشارهای اقتصادی ناشی از تحریم ها و بحران کرونا، اصناف فارس و مجموعه بازار و بازرگانان پای کار بوده اند.

استاندار فارس افزود: در بحران کرونا همین پای کار بودن آنها موجب تامین کالاها شد و هر جا کمبود اعتبار دولتی بود اصناف و بازاریان و بازرگانان در قالب خیران اتاق اصناف و اتحادیه های مختلف به یاری مردم و کادر درمان شتافتند.

وی اضافه کرد: اتحادیه های مختلف صنفی و تشکل های اقتصادی و بازرگانان از سرمایه های فارس هستند و استانداران همواره از کمک آنها در رفع مسائل مختلف استفاده کرده است.

رحیمی تاکید کرد: در ایام کرونا و اجرای فاصله گذاری اجتماعی صنوف استان تعطیل شدند و از خود گذشتگی کردند و جبران ضرر آنها در این ایام باید با سیاست های تشویقی و کاهش مالیاتی جبران شود.

وی تصریح کرد: در اکثر نقاط جهان، دولت ها سیاست گذار سیستم بازار هستند و متولی نیستند و باید به بخش خصوصی اعتماد کنیم که سود آنها به مردم و تشکل ها خواهد رسید.

رحیمی با اشاره به تدوین طرح «هر بنگاه اقتصادی به علاوه یک اشتغال» در استان فارس گفت: اجرای این طرح موجب تحقق بیش از ۳۸ هزار شغل در استان شد.

وی با اشاره به مشارکت در انتخابات گفت: مردم با درک وسیع خود در انتخابات برای حفظ ارزش ها و استمرار نظام مقدس اسلامی  شرکت فعال داشته باشند و ما نیز تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخابات سالم و پر شور در استان به کار گرفته ایم.
انتهای پیام/