استان فارس،پرافتخارترین در زمینه ورزشکاران مدال آور شاهد و ایثارگر است
استان فارس،پرافتخارترین در زمینه ورزشکاران مدال آور شاهد و ایثارگر است

مدیرکل ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در شیراز گفت: استان فارس، پر افتخار ترین استان کشور در زمینه پرورش ورزشکاران مدال آور شاهد و ایثارگر است.

به گزارش پگاه خبر؛مدیرکل ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در شیراز گفت: استان فارس، پر افتخار ترین استان کشور در زمینه پرورش ورزشکاران مدال آور شاهد و ایثارگر است.

سید مستجاد حسینی در مراسم تجلیل از ورزشکاران شاهد و ایثارگر استان گفت: شهدا و ایثارگران قهرمانان بی ادعا هستند که با تقدیم جان خود به دفاع از اسلام و ارزش ها پرداختند.
وی افزود: اکنون ایثارگران با پرداختن به ورزش، همواره الهام بخش جامعه بزرگ ایثارگری هستند و محیط زندگی خود را آکنده از نشاط، سرزندگی و امید می کنند.
مدیرکل ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: ورزشکاران شاهد و ایثارگر با وجود سختی های فراوان، ورزش را کنار نگذاشته و در زمان شیوع کرونا نیز در محیط خانه و فضای مجازی، مشعل ورزش را روشن نگه داشتند.
حسینی اظهار داشت: امید است با هم افزایی بنیاد با سایر نهادها و دستگاه ها شاهد گسترش و رشد بیشتر مسابقات ورزشی در نقاط مختلف کشور باشیم.

انتهای پیام/سمیه یگانه