نامزدهای انتخابات به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی ایمان داشته باشند
نامزدهای انتخابات به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی ایمان داشته باشند

به گزارش پگاه خبر؛با بیان اینکه مسائل اقتصادی امروز پاشنه آشیل برنامه‌های انتخابات است، اظهارداشت: هر کدام از نامزدها که بتواند طرح، برنامه و افقی را از نظر اقتصادی ترسیم و جامعه را از نظر اقتصادی امیدوار کند می‌تواند نظر مردم را جلب کند چراکه این روزها همه با معضلات اقتصادی درگیر هستند. وی با […]

به گزارش پگاه خبر؛با بیان اینکه مسائل اقتصادی امروز پاشنه آشیل برنامه‌های انتخابات است، اظهارداشت: هر کدام از نامزدها که بتواند طرح، برنامه و افقی را از نظر اقتصادی ترسیم و جامعه را از نظر اقتصادی امیدوار کند می‌تواند نظر مردم را جلب کند چراکه این روزها همه با معضلات اقتصادی درگیر هستند.

وی با تاکید بر داشتن برنامه مبارزه با فساد از سوی نامزدهای انتخابات گفت: نامزدهای انتخابات باید نگاهشان را در ارتباط با فساد بیان کنند چراکه این موضوع می‌تواند به نوعی ایجاد امنیت و رقابت‌ها را سالم‌تر کند.

نماینده مردم شیراز و زرقان با بیان اینکه باید در این زمینه برنامه‌های بلندمدت وجود داشته باشد، افزود: بنابراین بحث مبارزه با فساد به صورت جدی باید در برنامه نامزدهای انتخابات باشد.

قادری با بیان دیگر فاکتورهای یک انتخاب خوب بیان کرد: نامزدهای انتخابات باید نگاه خود را نسبت به مذاکرات، ارتباط با کشورهای شرق و همسایه، نسبت به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی، توسعه زیرساخت‌ها، بازار بورس و بیت کوین و رمز ارزها و استقلال بانک مرکزی به صورت شفاف و مشخص بیان کنند.

وی با بیان اینکه موارد ذکر شده برای نامزدهای انتخابات کلیدی و مهم است، تصریح کرد: نامزدها باید نگاه خود در این مسائل برای مردم توضیح دهند و بگویند که چه برنامه‌ای دارند اینکه کلی گویی کنند مشکلی را حل نمی‌کند نیاز است که با جزئیات بیشتری برنامه‌ها را مشخص و بیان کنند.

نماینده مردم شیراز و زرقان تصریح کرد: افرادی که در گذشته رفوزه شدند و سابقه خوبی ندارند، در مسائل توام با فساد ردپایشان مشخص است یا همراه با دولت بودند با توجه به اینکه عملکرد دولت مشخص است، چگونه می‌خواهند تغییر ایجاد کنند.

قادری با بیان اینکه باید نیروها و افرادی بیایند که به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی ایمان داشته باشند، خاطرنشان کرد: باید افرادی بیایند که به مبارزه با فساد اعتقاد داشته باشند و بتوانند مسیر را عوض کنند.

وی با بیان اینکه اگر بنا باشد همین مسیر گذشته طی شود هیچ تغییری حاصل نمی‌شود، تصریح کرد: منابع به اندازه کافی در اختیار ما بود اما این منابع حیف و میل شد، فرصت‌های زیادی از ماگرفته شد، از ظرفیت کشورهای همسایه و کشورهای شرق استفاده نکردیم، برای توسعه زیرساخت‌ها از منابع داخلی طرح و برنامه‌ای نداشتیم و متاسفانه به مطالبات مردم توجهی نشده است.

نماینده مردم شیراز و زرقان عنوان کرد: در انتخابات پیش رو باید این موارد مدنظر مردم و نامزدهای انتخاباتی باشد.

انتهای پیام/