تکریم از داوران شیرازی جشنواره تولیدات رادیویی گریشبانگ
تکریم از داوران شیرازی جشنواره تولیدات رادیویی گریشبانگ

به گزارش پگاه خبر؛جلسه ای با حضور معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس برگزار و داوران شیرازی جشنواره تولیدات رادیویی گریشبانگ تکریم شدند. تکریم در بخش داوری پادکست استانی از استاد اسماعیل حسین زاده؛ بخش تیزر و نماهنگ بهشید نورانی و در بخش ملی تولیدات رادیویی رضوی پویا کنگاوری در […]

به گزارش پگاه خبر؛جلسه ای با حضور معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس برگزار و داوران شیرازی جشنواره تولیدات رادیویی گریشبانگ تکریم شدند.

تکریم در بخش داوری پادکست استانی از استاد اسماعیل حسین زاده؛ بخش تیزر و نماهنگ بهشید نورانی و در بخش ملی تولیدات رادیویی رضوی پویا کنگاوری در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با حضور مهدی امید بخش معاونت فرهنگی مطبوعات و محمدعلی شامحمدی تهیه کننده جشنواره گریشبانگ برگزار شد.

در این مراسم ضمن تکریم از داوران شیرازی جشنواره در جهت برگزاری آینده دوره چهارم جشنواره بحث و تبادل نظر شد. در این جشنواره جمعا شش داور از سه استان حضور داشتند که دو داور از مشهد یک داور از تهران و سه داور از شیراز بخش های جشنواره تولیدات رادیویی گریش بانگ را به قضاوت نشستند.

جشنواره تولیدات رادیویی گریشبانگ هرساله شهرستان گراش در جنوب استان برگزار می گردد.

انتهای پیام/

داوران جشنواره تولیدات رادیویی گریشبانگ تکریم شدند