تمهیدات لازم برای انتخابات در فارس حفظ سلامت رأی دهندگان است
تمهیدات لازم برای انتخابات در فارس حفظ سلامت رأی دهندگان است

رئیس ستاد انتخابات فارس با تاکید بر لزوم آمادگی برای اجرای فرایندهای انتخاباتی گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات با در نظر گرفتن شرایط کرونایی در دستور کار قرار دارد.

به گزارش پگاه خبر؛احمد احمدی‌زاده در دهمین جلسه ستاد انتخابات استان فارس بیان کرد: تمام تلاش دست اندرکاران انتخابات در فارس حفظ سلامت رأی دهندگان است.

وی افزود: افزودن تعداد شعب اخذ رأی و تغییر مکان برخی شعب از جمله راهکارهای مناسب برای تأمین سلامت مردم به شمار می‌رود و در حوزه اجرا همچنان که همیشه تاکید شده است مر قانون مبنای کار ما است.

رئیس ستاد انتخابات فارس، تعامل منطقی با هیأت‌های نظارت و رصد فعالیت‌های انجام گرفته را از جمله مباحث مهم برای فرمانداران عنوان کرد و گفت: فرمانداران از همه ظرفیت‌های پشتیبانی دستگاه‌های اجرایی برابر قانون در برگزاری مناسب انتخابات بهره گیری کنند و در این راستا سلامت و امنیت انتخابات هدف اصلی ما است.

احمدی‌زاده تاکید کرد: جلسات ستاد انتخابات استان از این پس با فاصله زمانی کمتر و با هدف مرور بر آمادگی‌ها تشکیل و در هر جلسه تعدادی از فرمانداران شهرستان‌ها دعوت و علاوه بر مباحث کلی بصورت خاص آمادگی شهرستان‌ها با حضور فرمانداران مورد بررسی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/