نمایشگاه فناوری آلمان IFAبه دلیل عدم اطمینان درموردشیوع ویروس کرونالغوشد
نمایشگاه فناوری آلمان IFAبه دلیل عدم اطمینان درموردشیوع ویروس کرونالغوشد

به گزارش پگاه خبر؛نمایشگاه فناوری آلمان IFA ۲۰۲۱ به دلیل عدم اطمینان در مورد شیوع ویروس کرونا لغو شده است. در یک بیانیه مطبوعاتی، Messe Berlin و gfu Consumer & Home Electronics GmbH دلایل اصلی لغو را  ظهور سریع انواع COVID-۱۹ در جنوب شرقی آسیا و عدم اطمینان مداوم در مورد سرعت پخش برنامه‌های واکسیناسیون […]

به گزارش پگاه خبر؛نمایشگاه فناوری آلمان IFA ۲۰۲۱ به دلیل عدم اطمینان در مورد شیوع ویروس کرونا لغو شده است. در یک بیانیه مطبوعاتی، Messe Berlin و gfu Consumer & Home Electronics GmbH دلایل اصلی لغو را  ظهور سریع انواع COVID-۱۹ در جنوب شرقی آسیا و عدم اطمینان مداوم در مورد سرعت پخش برنامه‌های واکسیناسیون در سراسر جهان اعلام کرده است.

 IFA که قرار بود در برلین برگزار شود، به دلیل ویروس کرونا لغو شد.

این عدم اطمینان باعث ایجاد تردید در بین شرکت‌ها برای تعهد به شرکت در نمایشگاه تجاری برلین و همچنین رسانه‌ها و بازدیدکنندگانی شد که باید در آخرین لحظه برنامه ریزی کنند، زیرا این روز‌ها قوانین سفر معمولاً تغییر می‌کند.

دلیل دیگر عدم برگزاری IFA ۲۰۲۱ این است که محوطه نمایشگاه به یک مرکز واکسیناسیون و یک بیمارستان اورژانس تبدیل شده است و احتمالاً تا ماه سپتامبر به همین ترتیب باقی خواهد ماند. به گفته مارتین اکنیگ، مدیرعامل مسی برلین، انتظارات برای کنترل کردن ویروس کرونا، منجر به “این تصمیم دشوار و ناامیدکننده” شده است.

سازمان دهندگان IFA اکنون در حال آماده شدن برای IFA ۲۰۲۲ هستند که باید یک رویداد زنده در مقیاس کامل باشد و از ۲ تا ۶ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/