احداث شبکه های  فوق توزیع در استان فارس و جنوب کشور با افزایش سه برابری
احداث شبکه های  فوق توزیع در استان فارس و جنوب کشور با افزایش سه برابری

به گزارش پگاه خبر؛«غلامرضا نصیری»، امروز (سه شنبه ۲۸ اردیبهشت) از افزایش ۶۰ درصدی سرمایه‌ گذاری در تامین و انتقال برق فارس خبر داد و در نشست مجازی گفت: سال گذشته شاهد سرمایه گذاری ۳۲۰ میلیارد تومانی در صنعت برق استان فارس و جنوب کشور بودیم. مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان فارس افزود: این […]

به گزارش پگاه خبر؛«غلامرضا نصیری»، امروز (سه شنبه ۲۸ اردیبهشت) از افزایش ۶۰ درصدی سرمایه‌ گذاری در تامین و انتقال برق فارس خبر داد و در نشست مجازی گفت: سال گذشته شاهد سرمایه گذاری ۳۲۰ میلیارد تومانی در صنعت برق استان فارس و جنوب کشور بودیم.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان فارس افزود: این رقم سرمایه گذاری در بحران کرونا و وجود تجریم ها رقم قابل توجهی است و وجود موانع و محدودیت های تامین و انتقال برق و انرژی کار را برای متخصصان و مهندسین دشوار می کند.

وی اضافه کرد: در سال ۹۹ افزایش ۶۰ درصدی سرمایه گذاری ها در حوزه تامین و انتقال برق و انرژی در استان فارس محقق شد و در هفته دولت شاهد سرمایه گذاری یک هزار و ۴۷ میلیارد ریالی بودیم.

نصیری تصریح کرد: اقدامات انجام شده در سال جهش تولید موجب افزایش تامین و انتقال برق مطمئن و پایدار در استان شد و برق رسانی مستمر و کاهش خاموشی ها را در پی داشت.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان فارس ادامه داد: احداث شبکه های فوق توزیع در استان فارس و جنوب کشور با افزایش سه برابری شاخصی کم نظیر در زمینه در مدار قرار گرفتن طرح های زیر ساختی است که در قالب پویش «هر هفته الف-ب-ایران» به نتیجه رسید.

وی با اشاره به لزوم مانع زدایی از تولید در اسل جاری به عنوان تاکیدات مقام معظم رهبری گفت: شرکت برق منطقه ای استان فارس امسال نیز برای افزایش ظرفیت ها در توسعه برق و انرژی تلاش می کند.

انتهای پیام/