فعالان عرصه ارتباطات در جهت ارتقای تعامل سازمان هاوادارات بامردم ورسانه
فعالان عرصه ارتباطات در جهت ارتقای تعامل سازمان هاوادارات بامردم ورسانه

به گزارش پگاه خبر؛پیام استاندار فارس به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی متن پیام دکتر عنایت الله رحیمی به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم بیست و هفتم اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی، روز ارج نهادن به تلاش آیینه داران ارتباط و شفافیت است. روابط عمومی، آیینه تمام نمای رفتار سازمانی هر […]

به گزارش پگاه خبر؛پیام استاندار فارس به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی متن پیام دکتر عنایت الله رحیمی به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
بیست و هفتم اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی، روز ارج نهادن به تلاش آیینه داران ارتباط و شفافیت است.
روابط عمومی، آیینه تمام نمای رفتار سازمانی هر مجموعه است که ایجاد تفاهم و تقویت ادراک دوطرفه بین مردم و سازمان، اصلی ترین مأموریت آن، محسوب می شود؛ بنابراین، روابط عمومی برای جلب اعتماد و ایجاد تفاهم و رسیدن به اهداف، باید در اطلاع رسانی، همواره، صداقت و شفافیت را چراغ فرا راه خود قرار دهد.

دغدغه مندان تعالی و ترقّی جایگاه روابط عمومی باید در اوج انصاف، تجلی گر حقایق و در کمال صداقت، پرچمدار شفافیت باشند و با دقّت تمام، تلاش کنند بین سازمان و مخاطبان، فهم متقابل و حس اعتماد پدید آورند وگرنه، صِرف خبررسانی ، اشتیاق و رابطه ای حسنه را موجب نخواهد شد و قرین اقبال مردمی، نخواهد بود.

در دنیای مدرن، فهم و درک جایگاه روابط عمومی ها از بدیهیات و از الزامات حکمرانیِ خوب و موفقیت آمیز است و تحقق این امر مهم نیز منوط به هنر و توانایی روابط عمومی هاست.
خوشبختانه در این سال ها شاهد بعضی تلاش و پیگیری های عالمانه و آگاهانه در این راستا هستیم و امید به بهبود، ما را به همراهی با نگاه حمایتی، مشتاق تر می سازد تا با تأیید نقاط قوت و نقد عیب و کاستی ها، در تقویت جایگاه رفیع روابط عمومی ها اهتمام ورزیم.

اینجانب روز ملّی ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان عرصه ارتباط و روابط عمومی، تبریک و تهنیت، عرض نموده، ضمن ارج نهادن به تلاش های بی شائبه پرچمداران این عرصه خطیر، امیدوارم که روابط عمومی ها با تعهد، مسئولیت پذیری، نگاه عالمانه و رعایت اخلاق حرفه ای، در جهت ارتقای سطح تعامل سازمان ها و ادارات با مردم و رسانه ها، قرین توفیق گردند.
رحیمی – استاندار فارس

انتهای پیام/