یک روابط عمومی ویک جهان،ارتباطات داخلی وخارجی
یک روابط عمومی ویک جهان،ارتباطات داخلی وخارجی

به گزارش پگاه  خبر؛روزجهانی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان این عرصه تبریک میگویم.فناوری‌های نوین ارتباطی جهان راچونان خانه ای شخصی نموده و فعالان عرصه ارتباطات با رشد چشم‌گیر تکنولوژی‌ های ارتباط جمعی در جهان شاهد کوچک شدن مکان و نزدیکی انسان‌ها به یکدیگرشده اند.امروزه سریع ترین اخبارو رویدادها درکمترین زمان ازیک نقطه […]

به گزارش پگاه  خبر؛روزجهانی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان این عرصه تبریک میگویم.فناوری‌های نوین ارتباطی جهان راچونان خانه ای شخصی نموده و فعالان عرصه ارتباطات با رشد چشم‌گیر تکنولوژی‌ های ارتباط جمعی در جهان شاهد کوچک شدن مکان و نزدیکی انسان‌ها به یکدیگرشده اند.امروزه سریع ترین اخبارو رویدادها درکمترین زمان ازیک نقطه جهان به تمامی نقاط نزدیک ودوردست دنیامیرسدو
رشد و تحول همه‌جانبه‌ جوامع به واسطه اطلاع ‌رسانی شفاف و آگاهانه رانوید میدهد.مدیران روابط عمومی‌های دستگاههای دولتی وغیردولتی نقش آفرین برقراری ارتباط دوجانبه در حوزه‌های درون سازمانی و فرا سازمانی اندو در اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به مخاطبان که عموم مردم جهانندنیز موثرند. درواقع روابط عمومی هایی که برخورداراز علم ودانش روز ارتباطات هستندبه عنوان کانون‌های انتقال، انتشار و بازتاب‌دهنده اخبار و اطلاعات و واقعیات محیط کار خویش نقش مؤثر و حیاتی در پویایی و سرزندگی سازمان اداری خود دارندوبا نیرو های انگیزشی دراختیارشان مانند دانش و مهارت و ابزارهای نوین اطلاع‌ رسانی می‌توانند ساختار تشکیلاتی خودواطرافیانشان را بهبود بخشند و یک حرکت روبه رشدرادرمحیطهای شغلی ایجاد نمایند. روابط عمومی هراداره یانهادی قلب تپنده ومتحرک مجموعه های مختلف وبه مثابه بازوی فکری سازمان ها، نقشی حیاتی و بی بدیل در اجرای راهبردها و پیشبرد اهداف و برنامه های کلان دارد و با اطلاع یابی و اطلاع رسانی ازمجرای مهمی بنام رسانه، ارتباط دوسویه سازمان ها را با افکار عمومی و مخاطبان خاص وعام برقرارنموده وتعالی میبخشد . ابزارهای ارتباطی، جزء جدایی ناپذیرروابط عمومی هاهستند ومیتوانندنقش به سزایی در شکل گیری زندگی انسانهای پیرامونی ایفاکنند.هر سازمان یا ارگانی با وجود روابط‌‌ عمومی فعال و پویاست که میتوانددر کنار سایر بخش‌های سازمانی ادامه حیات دهد،لذاسرمایه ‌گذاری فکری،انسانی و علمی،در ساخت و توسعه یک روابط ‌عمومی کارآمد و پویا نقش مهمی دارد.روابط عمومی ها علاوه براطلاع رسانی حوزه کاری وظیفه مهم آموزش و فرهنگ ‌سازی،تکریم ارباب رجوع، مستند سازی وتهیه بانک اطلاعات،اعتمادسازی عمومی و…. رابرعهده دارند، تنویر افکار عمومی و تحقق برنامه‌های مجموعه های کاری واهداف عالی اداری ازاول وظایف روابط عمومی هاست.مسلماً انعکاس فعالیت‌ها و دستاورد های ارزشمندکشور،معرفی توانمندی ‌های علمی، تحقیقاتی واطلاع‌ رسانی دقیق و شفاف از عملکرد ها سرلوحه برنامه‌های روابط عمومی هاست.چه بسایک روابط عمومی قابل وفعال میتواندیک جهان ویک دنیاارتباطات داخلی وخارجی راتحت تاثیرعملکرد خودقراردهد.

سیدمحی الدین حسینی ارسنجانی
مشاوررسانه ومدیرروابط عمومی دفترنماینده مجلس

انتهای پیام/