۲۲ نفراز زندانیان کانون جهت اعطای تسهیلات به کمیسیون عفومعرفی شدند
۲۲ نفراز زندانیان کانون جهت اعطای تسهیلات به کمیسیون عفومعرفی شدند

به گزارش پگاه خبر؛در روز‌های پایانی ماه مبارک رمضان و در آستانه عید سعید فطر رئیس کل دادگستری استان فارس با حضور در جمع ممدجویان کانون اصلاح و تربیت شیراز ضمن دیدار از بخش‌های مختلف آموزشی، فرهنگی و ورزشی این مرکز و دیدار با مددجویان کودک و نوجوان در جریان طرح اعتکاف پایانی ماه مبارک […]

به گزارش پگاه خبر؛در روز‌های پایانی ماه مبارک رمضان و در آستانه عید سعید فطر رئیس کل دادگستری استان فارس با حضور در جمع ممدجویان کانون اصلاح و تربیت شیراز ضمن دیدار از بخش‌های مختلف آموزشی، فرهنگی و ورزشی این مرکز و دیدار با مددجویان کودک و نوجوان در جریان طرح اعتکاف پایانی ماه مبارک رمضان قرار گرفت.

در این طرح که به صورت کشوری در زندان‌های سراسر کشور اجرا می‌شود، یک هزار و ۳۰ نفر از زندانیان زندان‌های استان فارس شرکت کرده‌اند.

رئیس کل دادگستری استان فارس در حاشیه این دیدار با بیان اینکه اعتکاف، یکى از سنت‏هاى حسنه و از مستحبات است که موجب نیل به قرب الهی می‌شود، گفت: برگزاری این طرح اثرات و بازخورد‌های ارزشمند معنوی و اخلاقی برای زندانیان در پی داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی افزود: اعتکاف در زندان‌ها با حضور زندانیان مشتاق برگزار می‌شود و این برنامه معنوی جلوه‌های زیبای ارتباط با خدا و دوری از تعلقات دنیوی و تربیت و تهذیب نفس است.

این مقام قضایی استان فارس بیان کرد: در طرح اعتکاف زندانیان اجرای برنامه‌های مختلف جزء خوانی قرآن کریم و محافل انس با قرآن، مسابقات کتابخوانی، مداحی، توزیع افطاری و سحری ویژه زندانیان، مناجات خوانی ادعیه کمیل و مناجات امیرالمومنین (ع)، گروه‌های سرود و تئاتر، دعوت از سخنرانان و مداحان مطرح و ایجاد حلقه‌های مباحث اعتقادی در دستور کار قرار گرفت.

در حاشیه دیدار مسئولان ارشد قضایی استان فارس از کانون اصلاح و تربیت شیراز ضمن بررسی آخرین وضعیت پرونده‌های قضایی مددجویان با دستور رئیس کل دادگستری استان فارس ۲۲ نفر از زندانیان این کانون جهت اعطای تسهیلات قانونی به کمیسیون عفو و بخشودگی دادگستری استان فارس معرفی شدند.

طرح اعتکاف داوطلبانه، همزمان با زندان‌های سراسر کشور با حضور ۱۰۳۰ نفر از زندانیان زندان‌های فارس به مدت ۳ روز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هواخوری ۱۹ مرکز اقدامات تأمینی و تربیتی با عنوان طرح اعتکاف در هواخوری خدا برگزار شد.

انتهای پیام/