امدادگران اولین یاریگرانِ مردم و در لحظات پُرتنش،فرشته نجات هستند
 امدادگران اولین یاریگرانِ مردم و در لحظات پُرتنش،فرشته نجات هستند

به گزارش پگاه خبر،متن پیام دکتر عنایت الله رحیمی به مناسبت هجدهم اردیبهشت ماه، روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمربه شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم هجدهم اردیبهشت ماه، روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر، فرصتی ارزشمند برای قدردانی از ایثارگریِ تلاشگرانِ جمعیت هلال احمر است؛ تلاشگرانی که علاوه بر تمام فعالیت های […]

به گزارش پگاه خبر،متن پیام دکتر عنایت الله رحیمی به مناسبت هجدهم اردیبهشت ماه، روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمربه شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
هجدهم اردیبهشت ماه، روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر، فرصتی ارزشمند برای قدردانی از ایثارگریِ تلاشگرانِ جمعیت هلال احمر است؛ تلاشگرانی که علاوه بر تمام فعالیت های عام المنفعه و داوطلبانه، در حوادث، نیز، اولین یاریگرانِ مردم هستند و در لحظات پُردرد و پُرتنش، آرام بخش و فرشته نجات اند.
امدادگرانِ عزیز هلال احمر، تندیس فداکاری و شایسته تحسین و تکریم هستند؛ آنان که مخلصانه و بی هیچ تکلفی، سختی و خطر را به جان می خرند تا از درد و آلام دیگران، بکاهند.
خوشبختانه جمعیت هلال احمر فارس و داوطلبان عزیز جمعیت هلال احمر در یاریگری مردم، کارنامه ای درخشان از خود به جای گذاشته اند و در تلخ کامی شیوع ویروس کرونا نیز با خدمتگزاری بدون منت، برگ زرین دیگری به کارنامه افتخاراتِ خود ضمیمه نمودند.
اینجانب با ادای احترام به پیشگاه شهدای عزیز امدادگر و ضمن گرامیداشت روز صلیب سرخ جهانی و هفته هلال احمر، توفیق روزافزون امدادگران، داوطلبان و یکایک یاریگران جمعیت هلال احمر را از خداوند بزرگ خواهانم.
امید است امروز که جهان بیش از همیشه به نوعدوستی، نیازمند است؛ خدمت صادقانه و انسان دوستانه، بیش از پیش، وجهه ی همت همگان، قرار گیرد. انشاءالله
رحیمی- استاندار فارس

انتهای پیام/