نحوه‌ برگزاری آزمون به‌کارگیری نیروهای قراردادی شهرداری شیراز ابلاغ شد
نحوه‌ برگزاری آزمون به‌کارگیری نیروهای قراردادی شهرداری شیراز ابلاغ شد

به گزارش پگاه خبر؛با توجه به مجوز سازمان اداری و استخدامی و بخشنامه وزیر کشور جهت به‌کارگیری نیروهای قرارداد کار معین، لازم است موارد زیر در شهرداری شیراز انجام پذیرد: ۱. وضعیت امتیاز همه کارکنان بخش خصوصی (شرکتی) در سامانه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها بارگذاری شده و روز شنبه یازدهم اردیبهشت ماه به اطلاع همکاران […]

به گزارش پگاه خبر؛با توجه به مجوز سازمان اداری و استخدامی و بخشنامه وزیر کشور جهت به‌کارگیری نیروهای قرارداد کار معین، لازم است موارد زیر در شهرداری شیراز انجام پذیرد:

۱. وضعیت امتیاز همه کارکنان بخش خصوصی (شرکتی) در سامانه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها بارگذاری شده و روز شنبه یازدهم اردیبهشت ماه به اطلاع همکاران رسانده شود و ظرف مدت ۴۸ ساعت به تمام اعتراضات احتمالی رسیدگی شود.

۲. نحوه شرکت در آزمون اطلاع رسانی کامل شده و امکانات شرکت در آزمون در محل کار (طبق بخشنامه استانداری) جهت همه شرکت کنندگان در آزمون فراهم شود.

۳. پس از اعلام نمرات آزمون و تأیید استانداری در اولین فرصت موارد در سامانه مربوطه بارگذاری شود و به اطلاع شرکت‌کنندگان به صورت کاملاً شفاف رسانده شود.

همچنین با توجه به دستور شهردار شیراز با موضوع مجوز قرارداد انجام کار معین موارد زیر باید اجرا شود:

۱- مشخصات همه کارکنان بخش خصوصی (شرکت‌های تأمین نیرو در شهرداری) دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم به بالا در سامانه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ( amar.imo.org.ir ) توسط حوزه سرمایه انسانی بارگذاری شود.

۲- همه کارکنان بخش خصوصی (شرکت‌های تأمین نیرو در شهرداری) دارای مدرک فوق دیپلم به بالا مجاز به شرکت در آزمون مربوطه که روز جمعه هفدهم اردیبهشت ماه توسط استانداری فارس برگزار می‌شود، هستند.

۳- متن بخشنامه شماره ۵۶۴۵۱ مورخ ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و بخشنامه شماره ص ۱۴۰۰/۵۸۸۲/۴۲/۵۶ مورخ ۱۴۰۰/۰۲/۰۹ استانداری فارس به اطلاع داوطلبان شرکت در آزمون رسانده شود.

۴- اطلاعات مربوط به امتیاز کارکنان بخش خصوصی (شرکت‌های تأمین نیرو در شهرداری) شامل نام و نام خانوادگی، نام پدر، تاریخ ورود به شهرداری، سهمیه ایثارگران و امتیاز مکتسبه قبل از آزمون در سامانه جام بارگذاری شود به گونه‌ای که برای تمام کارکنان قابل رویت باشد.

۵- هرگونه مغایرت در اطلاعات بارگذاری شده ظرف مدت ۴۸ رسیدگی شود (مسؤول رسیدگی مغایرت‌ها آقای قاسمی با شماره ۰۹۱۷۱۳۸۴۷۴۴ در حوزه سرمایه انسانی خواهند بود.)

۶- با توجه به ضرورت برگزاری آزمون در محل کار اداری، مسؤولین امور اداری حوزه‌ها بررسی کنند کارکنانی که فاقد سیستم رایانه جهت آزمون هستند را مشخص کرده با هماهنگی رابطین IT سیستم مورد نیاز را تأمین کنند.

۷- مسئولان امور اداری آمار داوطلبانی که مبتلا به بیماری کووید ۱۹ را اعلام کنند تا در خصوص ایشان تصمیم گیری لازم بشود.

۸- مسئولان برنامه‌ریزی و امور اداری و کلیه رابطین IT حوزه‌ها باید در روز آزمون در محل کار حاضر باشند.

۹- سازمان فاوا کلیه زیر ساخت‌های لازم برگزاری آزمون را فراهم کنند.

۱۰- فایل pdf منابع آزمون در نرم افزار جام بارگذاری شود.

۱۱ -سایر موارد احتمالی در بخشنامه‌های آتی اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/