دستگاه بیل مکانیکی و بولدوزر قاچاق دراستان توقیف شد
دستگاه بیل مکانیکی و بولدوزر قاچاق دراستان توقیف شد

به گزارش پگاه خبر؛نیروی انتظامی از توقیف دو دستگاه بیل مکانیکی و بولدوزر ۷۰ میلیاردی در استان فارس خبر داد. بیل مکانیکی قاچاق در “مرودشت”  فرمانده انتظامی استان فارس از کشف یک دستگاه بیل مکانیکی قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد ریال در شهرستان “مرودشت” خبر داد. سردار “رهام‌بخش حبیبی” بیان کرد: ماموران انتظامی شهرستان “مرودشت” […]

به گزارش پگاه خبر؛نیروی انتظامی از توقیف دو دستگاه بیل مکانیکی و بولدوزر ۷۰ میلیاردی در استان فارس خبر داد.

بیل مکانیکی قاچاق در “مرودشت”

 فرمانده انتظامی استان فارس از کشف یک دستگاه بیل مکانیکی قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد ریال در شهرستان “مرودشت” خبر داد.

سردار “رهام‌بخش حبیبی” بیان کرد: ماموران انتظامی شهرستان “مرودشت” با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی با یک دستگاه بیل مکانیکی قاچاق اقدام به حفاری غیر مجاز می‌کند که بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند یک دستگاه بیل مکانیکی قاچاق و فاقد هرگونه مدارک قانونی را کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه ۴۰ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: با توجه به کوهستانی بودن منطقه و تاریکی هوا راننده متواری که تلاش برای دستگیری وی ادامه دارد.

سردار حبیبی ضمن تأکید بر عزم پلیس در برخورد با قاچاق کالا، از مردم خواست در صورت اطلاع از فعالیت های قاچاقچیان، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

همچنین جانشین فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه بولدوزر قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در شهرستان “کازرون” خبر داد.

سردار “یوسف ملک‌زاده” در باره این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی حین گشت زنی در محور “بوشهر-کازرون” به یک دستگاه کامیون کشنده، حامل یک دستگاه بولدوزر مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی “کازرون” در بررسی اولیه مطلع شدند که بولدوزر از مبادی غیرقانونی وارد کشور شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ارزش بولدوزر مکشوفه برابر نظر کارشناسان، ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/