گره گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی توسط مسئولان استان فارس
گره گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی توسط مسئولان استان فارس

به گزارش پگاه خبر؛فرماندار شیراز«محمدرضا امیری»، امروز (شنبه ۱۱ اردیبهشت) و در حاشیه بازدید از کارخانه تولید محصولات گیاه شیرین بیان در شیراز به مناسبت هفته کار و کارگر گفت: در جنگ اقتصادی ناشی از تحریم های ظالمانه و بحران کرونا، واحد های تولیدی نقش جهاد گرانه داشته اند. فرماندار شهرستان شیراز افزود: واحدهای تولیدی […]

به گزارش پگاه خبر؛فرماندار شیراز«محمدرضا امیری»، امروز (شنبه ۱۱ اردیبهشت) و در حاشیه بازدید از کارخانه تولید محصولات گیاه شیرین بیان در شیراز به مناسبت هفته کار و کارگر گفت: در جنگ اقتصادی ناشی از تحریم های ظالمانه و بحران کرونا، واحد های تولیدی نقش جهاد گرانه داشته اند.

فرماندار شهرستان شیراز افزود: واحدهای تولیدی مانند شرکت «شیرین دارو» علاوه بر حفظ تولید در مسیر توسعه نیز گام برداشته است و در سال های اخیر افتخاراتی کسب کرده است.

وی اضافه کرد: نوع تولید این کارخانه و رعایت مسائل و استانداردهای زیست محیطی، توجه به مسائل کار و کارگری همچون ایمنی کارکنان، پیشگیری از حوادث و مراقبت از کارگران و رعایت دستورالعمل های بهداشتی مقابله با کرونا از موفقیت های این واحد تولیدی است.

امیری با تقدیر از کارگران به عنوان جهادگران عرصه اقتصادی بیان کرد:  تلاش کارگرانی که برای سربلندی کشور در واحدهای تولیدی کار می کنند، شایسته تقدیر است و رفع مقررات مزاحم تولید در دستور کار دولت قرار دارد و مسئولان فارس نیز در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ ها، آماده گره گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی هستند.

خاطر نشان می شود، شرکت «شیرین دارو» در شیراز با بیش از ۴۰ سال تجربه در زمینه تولید عصاره شیرین بیان به عنوان یکی از توانمند ترین گروه های تولیدی در این صنعت شناخته می شود.

انتهای پیام/