کارگران منابع انسانیِ سختکوش و خلّاق، موتور محرکه توسعه هستند
کارگران منابع انسانیِ سختکوش و خلّاق، موتور محرکه توسعه هستند

به گزارش پگاه خبر؛ پیام استاندار فارس به مناسبت یازدهم اردیبهشت، روز کار و کارگر متن پیام دکتر عنایت الله رحیمی به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم یازدهم اردیبهشت، روز جهانی کار و کارگر، روز تجلیل از تلاش بی دریغ کارگران عزیزی است که با همت بلند آنان، چرخ زندگی، در حرکت است. […]

به گزارش پگاه خبر؛ پیام استاندار فارس به مناسبت یازدهم اردیبهشت، روز کار و کارگر

متن پیام دکتر عنایت الله رحیمی به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
یازدهم اردیبهشت، روز جهانی کار و کارگر، روز تجلیل از تلاش بی دریغ کارگران عزیزی است که با همت بلند آنان، چرخ زندگی، در حرکت است.
در آیینه ی فرهنگ و باور ملت فهیم ایران، کار، عبادتی با اهمیت، محسوب می شود  و سپهر عبادت و خدمتگزاری، به رنگین کمانِ کار و تلاش، زیبا و چشم نواز است.
منابع انسانیِ سختکوش و خلّاق، موتور محرکه توسعه هستند؛ نیروهایی که با نوآوری، احساسِ تعهد و مسئولیت پذیری، به کارگاه زندگی گرمی، نور و رونق می بخشند و شرافت و عزتمندی را برای خود، خانواده و جامعه به ارمغان می آورند.
خوشبختانه جامعه کارگری ما در همه حال، حتی در سختی ها و تنگناها از جمله در تلخ کامی شیوع ویروس کرونا ثابت کرده اند که با عزت و تعهد، خدمتگزار مردم هستند و در جایی که حضورشان، ضروری تلقّی شده تا پای جان در راه خدمت به همنوع، شبانه روز به تلاش، کار و تولید همت گماشته اند و کارنامه ای درخشان از خود ارائه نمودند که شایسته ی تحسین است.
اینجانب، روز کار و کارگر را خدمت کارگران عزیز ، خانواده های محترم آنان، تشکل های کارگری و مردم شریف استان فارس، تبریک و تهنیت عرض نموده، امید است در سالی که به فرمایش مقام معظم رهبری «سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» نامگذاری شده، با تلاش و نوآوری، دستیابی به توفیقات بزرگ در زمینه تولید در ابعاد کمی و کیفی و افزایش ظرفیت اشتغال و رفع مشکلات جامعه کارگری، بیش از پیش، میسّر و ممکن گردد. انشاءالله
رحیمی – استاندار فارس

انتهای پیام/