عملیات اتصال کمربندی‌شهر صدرا به شهرستان بیضاءآغاز شد
عملیات اتصال کمربندی‌شهر صدرا به شهرستان بیضاءآغاز شد

به گزارش پگاه خبر؛نماینده مردم سپیدان و بیضا باهمکاری شرکت عمران شهر صدرا، وزارت راه و شهرسازی و وزارت نفت، ازعملیات اتصال کمربندی‌های شهر صدرا به شهرستان بیضا و کمربندی تنگ خیاره به راه مواصلاتی شهر لپویی خبرداد. نماینده مردم سپیدان و بیضا در حاشیه بازدید از این پروژه گفت: راه‌های مواصلاتی مناسب در هر […]

به گزارش پگاه خبر؛نماینده مردم سپیدان و بیضا باهمکاری شرکت عمران شهر صدرا، وزارت راه و شهرسازی و وزارت نفت، ازعملیات اتصال کمربندی‌های شهر صدرا به شهرستان بیضا و کمربندی تنگ خیاره به راه مواصلاتی شهر لپویی خبرداد.

نماینده مردم سپیدان و بیضا در حاشیه بازدید از این پروژه گفت: راه‌های مواصلاتی مناسب در هر منطقه‌ای در توسعه آن منطقه نقش مهمی ایفا می‌کند، حضور گردشگران، صادرات و واردات کالا و محصولات کشاورزی و … همگی از طریق راه‌های مواصلاتی مناسب امکان‌پذیر است.

محسن علیزاده افزود: برای خروج شهرهای جدید از بن‌بست، این شهرها نیاز مبرم به افزایش مسیرهای دسترسی به شهرهای بزرگ و جاده‌های اصلی کشور دارند که پروژه های اتصال راه مواصلاتی شهر صدرا به بیضا و کمربندی تنگ خیاره به لپویی در این راستا آغاز به کار کرد.

انتهای پیام/