شرکت عمران وتوسعه درعرصه خرید وتوزیع محصولات کشاورزی فعالیت کنند
شرکت عمران وتوسعه درعرصه خرید وتوزیع محصولات کشاورزی فعالیت کنند

استاندارفارس گفت:شرکت عمران و توسعه شهرستان مرودشت در زمینه های مختلفی همچون ایجاد شهرک صنعتی خصوصی، نوسازی و بهسازی بافت فرسوده شهری اعم از تجاری و مسکونی، مشارکت در پروژه های خدماتی و حضور در عرصه خرید و توزیع محصولات کشاورزی می توانند فعالیت کنند.

به گزارش پگاه خبر؛دکتر عنایت الله رحیمی در دیدار هیات مدیره شرکت عمران و توسعه شهرستان مرودشت با بیان این که عملکرد شرکت های عمران و توسعه باید عملکرد شفاف و در جهت سودآوری برای اعضا و سهامداران داشته باشند، اظهارداشت: تعداد سهامداران شرکت عمران و توسعه مرودشت باید افزایش پیدا کرده و سرمایه شرکت نیز به حد قابل قبولی برای فعالیت های مختلف اقتصادی برسد.
نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان فارس با اشاره به این که شرکت های وابسته به شرکت عمران و توسعه شهرستان مرودشت باید در زمینه های مورد نیاز تاسیس شده و در حوزه های مختلف فعالیت کند، افزود: در شرایط مساوی، اولویت واگذاری طرح ها به شرکت های عمران و توسعه شهرستانی است تا منفعت آن نصیب جمع بیشتری از مردم شود.
وی ادامه داد: شرکت عمران و توسعه شهرستان مرودشت در زمینه های مختلفی همچون ایجاد شهرک صنعتی خصوصی، نوسازی و بهسازی بافت فرسوده شهری اعم از تجاری و مسکونی، مشارکت در پروژه های خدماتی و حضور در عرصه خرید و توزیع محصولات کشاورزی می توانند فعالیت کنند.
استاندارفارس با تاکید بر این که شرکت عمران و توسعه شهرستان مرودشت باید متکی به فعالیت و تلاش واقعی اعضا، رشد پیدا کند، گفت: به عنوان شرکت عمران و توسعه شهرستان نباید وارد فعالیت های سیاسی، خیریه ای و سایر زمینه ها شوید و صرفا با منطق اقتصادی به دنبال سودآوری برای سهامداران شرکت باشید.

انتهای پیام/