شوراهای اسلامی شهر و روستاباید به سمت تخصصی شدن گام بردارند
شوراهای اسلامی شهر و روستاباید به سمت تخصصی شدن گام بردارند

به گزارش پگاه خبر؛نماینده مردم شیراز،جعفرقادری در آستانه فرارسیدن روز شوراها، گفت: خوشخبتانه طی سال های گذشته شاهد عملکرد خوبی از شوی فعالان عرصه شوراها در کشورمان بوده ایم. نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا ارتباط مستقیمی با مردم دارند که این امر یکی […]

به گزارش پگاه خبر؛نماینده مردم شیراز،جعفرقادری در آستانه فرارسیدن روز شوراها، گفت: خوشخبتانه طی سال های گذشته شاهد عملکرد خوبی از شوی فعالان عرصه شوراها در کشورمان بوده ایم.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا ارتباط مستقیمی با مردم دارند که این امر یکی از ویژگی های مهم این جایگاه محسوب می شود، اظهار کرد: در واقع مردم دغدغه هایشان را بدون واسطه از مسئولان مطالبه می کنند.

وی ادامه داد: امروزه می توان در حوزه مدیریت کلان شهرها شاهد پیشرفت های خوبی بود که این امر نشان دهنده اهمیت جایگاه شوراهای اسلامی شهر و روستا است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در خصوص چالش های پیش روی شوارهای اسلامی شهر و روستا، افزود: البته شاید گاهی برخی افراد روی کار آمده باشند که تخصص مناسب را نداشته و درصدد تامین منافع شخصی و سیاسی بودند که موجب بروز عملکرد نامناسب شوراها شده است؛ در این میان شاید بتوان گفت با اصلاح قانون مربوط به شوراها این مشکل نیز می تواند برطرف شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شوراها باید به سمت تخصصی شدن گام بردارند و به عبارتی افراد دارای صلاحیت این حوزه روی کار بیایند، خاطرنشان کرد: بدون شک مجلس شورای اسلامی و وزارت کشور باید تلاش کنند خلاءهای کنونی را برطرف کنند تا شاهد پیشرفت های بیشتری در سطح مدیریت شهرها باشیم./

انتهای پیام/