سهولت در اعطای تسهیلات بخش کشاورزی رونق تولید صورت خواهد گرفت
سهولت در اعطای تسهیلات بخش کشاورزی رونق تولید صورت خواهد گرفت

به گزارش پگاه خبر؛نماینده مردم سپیدان و بیضا در مجلس شورای اسلامی،محسن علیزاده در دیدار با وزیر جهاد کشاورزی به بررسی مسائل و مشکلات حوزه کشاورزی در شهرهای سپیدان و بیضا پرداخت. عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در این دیدار که مدیرعامل بانک کشاورزی نیز حضور داشت، گفت: بخش کشاورزی با داشتن زیربخش‌های چهارگانه زراعت، دامپروری، شیلات […]

به گزارش پگاه خبر؛نماینده مردم سپیدان و بیضا در مجلس شورای اسلامی،محسن علیزاده در دیدار با وزیر جهاد کشاورزی به بررسی مسائل و مشکلات حوزه کشاورزی در شهرهای سپیدان و بیضا پرداخت.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در این دیدار که مدیرعامل بانک کشاورزی نیز حضور داشت، گفت: بخش کشاورزی با داشتن زیربخش‌های چهارگانه زراعت، دامپروری، شیلات و جنگلداری یکی از مهمترین بخش‌های اقتصاد کشور است.

علیزاده اظهار داشت: بخش کشاورزی با توجه به اهمیت اقتصادی، اجتماعی و امنیتی فراوانی که دارد؛ اما به اندازه لازم مورد توجه قرار نمی‌گیرد.

وی افزود: کشاورزی در کشور ایران با داشتن ویژگی‌های بسیار از جمله چهار فصل بودن، توانایی زیادی برای تبدیل شدن به موتور محرکه اقتصاد در چارچوب اقتصاد مقاومتی و جایگزینی نفت را دارد.

نماینده سپیدان و‌ بیضا در ادامه خواستار سهولت در اعطای تسهیلات بخش کشاورزی شد و افزود: در صورتی که کشاورزان، باغداران، دامداران و …از طریق بانک ها و متولیان امر حمایت شوند رونق تولید صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/