طرح گاز رسانی به صنایع،موجب جهش تولید،ارائه خدمات متوازن می شود
طرح گاز رسانی به صنایع،موجب جهش تولید،ارائه خدمات متوازن می شود

به گزارش پگاه خبر؛مدیرعامل شرکت گاز استان فارس«غلامعباس حسینی»، امروز (سه شنبه ۷ اردیبهشت) با اشاره به اجرای طرح گاز رسانی به صنایع استان فارس در جمع خبرنگاران به صورت مجازی گفت: ۴۳۲ طرح گاز رسانی به صنایع استان فارس در سال ۹۹ مورد بهره برداری قرار گرفته است. مدیرعامل شرکت گاز استان فارس افزود: […]

به گزارش پگاه خبر؛مدیرعامل شرکت گاز استان فارس«غلامعباس حسینی»، امروز (سه شنبه ۷ اردیبهشت) با اشاره به اجرای طرح گاز رسانی به صنایع استان فارس در جمع خبرنگاران به صورت مجازی گفت: ۴۳۲ طرح گاز رسانی به صنایع استان فارس در سال ۹۹ مورد بهره برداری قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس افزود: گاز رسانی به صنایع، موجب جهش تولید، توسعه اقتصادی، ارائه خدمات متوازن گاز رسانی و کاهش آلودگی هوا می شود.

وی اضافه کرد: از ۹ هزار و ۶۲۲ واحد صنعتی فارس، هفت هزار و  ۸۷۸ واحد از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده اند و طرح گاز رسانی به واحد های تولیدی و صنعتی عمده و جز در استان، اشتغال زایی، صرفه جویی در مصرف سوخت های فسیلی، کاهش هزینه ها، مهاجرت معکوس و توسعه و آبادانی در پی دارد.

حسینی از گاز رسانی به ۱۳۶ واحد صنعتی فارس در مرحله انتخاب پیمانکار خبر داد و بیان کرد: علاوه بر این اقدام، ۴۵۱ واحد در مرحله طراحی و تهیه پکیج قرار دارند که گاز رسانی به آنها موجب رفع موانع تولید در استان فارس می شود.

پایان پیام/