تفاهم نامه آموزش با اداره آموزش فنی و حرفه ای دوره کشت و کاربرگزارشد
تفاهم نامه آموزش با اداره آموزش فنی و حرفه ای دوره کشت و کاربرگزارشد

مدیر جهاد کشاورزی مرودشت گفت:برای سه هزار و ۵۰۰ نفر روز با تفاهمنامه آموزشی با اداره آموزش فنی و حرفه ای مرودشت در قالب دوره مهارتی کشت و کار گلخانه و ادارات زندان، کمیته امداد و شرکت های فنی، مشاوره ای و شرکت حمایت از فعالیت های کشاورزی، گواهینامه شرکت در این دوره ها صادر شده است.

به گزارش پگاه خبر؛مدیر جهاد کشاورزی مرودشت،کاووس همتی، امروز (دوشنبه ۶ اردیبهشت) با اشاره به ارائه آموزش های کشاورزی در مرودشت به صورت مجازی گفت: این آموزش ها به بیش از ۱۱ هزار و ۶۴۱ نفر بهره بردار در حوزه های مختلف زراعی، باغی و دامی مرودشت ارائه شده است.

مدیر جهاد کشاورزی مرودشت افزود: این آموزش ها در قالب آموزش های گروهی شامل «روز مزرعه» با حضور محققان مراکز تحقیقات، همایش و نمایشگاه، کارگاه و بازدید های آموزشی، دوره های مهارتی و آموزشی مربیان با هدف جهش تولید بوده است.

وی اضافه کرد: این دورهای مهارتی با انعقاد تفاهمنامه آموزشی با فنی و حرفه ای، اداره امور زندان ها، شرکت های فنی و مشاوره ای و صندوق حمایت از فعالیت های کشاورزی زنان روستایی برگزار شد.

همتی اعلام کرد: کشت و کار  گلخانه ای، پرورش دام و طیور، زنبور عسل، کشت گیاهان کم آب بر، جلوگیری از تغییر کاربری اراضی و … از عناوین این دوره ها بوده است.

وی با تاکید بر وجود محدودیت به علت شیوع کرونا بیان کرد: به همین دلیل بخشی از آموزش ها در فضای مجازی و با استفاده از ظرفیت رسانه ها برگزار شد.

همتی اعلام کرد: برای سه هزار و ۵۰۰ نفر روز با تفاهمنامه آموزشی با اداره آموزش فنی و حرفه ای مرودشت در قالب دوره مهارتی کشت و کار گلخانه و ادارات زندان، کمیته امداد و شرکت های   فنی، مشاوره ای و شرکت حمایت از فعالیت های کشاورزی، گواهینامه شرکت در این دوره ها صادر شده است.

انتهای پیام/