نتایج بررسی صلاحیت‌کاندیداهای شوراهادر روزهای آتی به داوطلبان اعلام میشود
نتایج بررسی صلاحیت‌کاندیداهای شوراهادر روزهای آتی به داوطلبان اعلام میشود

به گزارش پگاه خبر؛شورای اطلاع رسانی استان برگزار شد . رییس شورای اطلاع رسانی استان با اشاره به ایام ماه مبارک رمضان گفت :ماه مهمانی خداوند متعال و ایام شب‌های قدر فرصت مناسبی است برای پالایش روح از گناهان و اشتباهات و کسب اندوخته های معنوی و فضائل اخلاقی که امیدواریم به لطف الهی همگان […]

به گزارش پگاه خبر؛شورای اطلاع رسانی استان برگزار شد .
رییس شورای اطلاع رسانی استان با اشاره به ایام ماه مبارک رمضان گفت :ماه مهمانی خداوند متعال و ایام شب‌های قدر فرصت مناسبی است برای پالایش روح از گناهان و اشتباهات و کسب اندوخته های معنوی و فضائل اخلاقی که امیدواریم به لطف الهی همگان از این برکات بهره مند شوند .

دکتر احمدی زاده گفت : شورای اطلاع رسانی از ابتدای تشکیل تا کنون ،توفیقات زیادی در تقویت همگرایی و هماهنگی رسانه ها در سطح استان برای فعالیت در عرصه اطلاع رسانی خدمات دولت و دستگاههای دولتی به مردم داشته است .
وی افزود : در مدت شیوع بیماری کرونا همدلی رسانه ها به اوج خود رسیده و همه مجموعه های رسانه ای در خط مقدم مبارزه و مقابله با کرونا به خوبی عمل کردند که از همه این عزیزان تقدیر و تشکر می شود و امیدواریم همچنان تا پایان پاندمی این فعالیتها بنحو احسن ادامه داشته باشد .

معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس گفت :در موضوع انتخابات تدابیر لازم و همه آمادگی های مورد نیاز برای برگزاری انتخابات در سطح استان اعم از شهرستان ها ،بخش ها و روستاها فراهم شده است که طبق تقویم اجرایی انتخابات در حال انجام است .

رییس ستاد انتخابات استان فارس گفت :در روزهای آتی نتایج بررسی صلاحیت‌های کاندیداهای شوراهای شهر و روستا پس از بررسی نتیجه هیات های نظارت به داوطلبان اعلام خواهد شد که پس از طی مراحل قانونی اعلام عمومی می گردد  .

رییس ستاد انتخابات استان گفت :آنچه وظیفه دولت در اجرای انتخابات است ،سلامت و امنیت انتخابات می باشد همچنین  امانتداری رأی مردم و مبنا قرار دادن قانون در تمامی فرایندهای انتخاباتی ‌و تاکید بر اینکه تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات عمل به قانون سر لوحه کار خود قرار دهند  و اما موضوع  مهم تقویت و تشویق مردم برای حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها است. حضور گسترده مردم   و مشارکت حداکثری سرمایه بزرگ انقلاب اسلامی است که در عرصه داخلی و خارجی بعنوان پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود .

وی تاکید کرد ما به عنوان عوامل اجرایی باید از  حقوق تمامی داوطلبان دفاع کنیم و در عین حال حافظ ارزش ها و مبانی نظام جمهوری اسلامی هم باشیم ، ایشان در ادامه تاکید نمود  در شورای اطلاع رسانی استان نیز از همه تدابیر برای افزایش مشارکت مردمی استفاده می شود  و ایده های هموطنان بویژه نخبگان استان استقبال می گردد که از  شهروندان و صاحب نظران در این عرصه دعوت می شود دیدگاههای خودرا به دبیرخانه شورای اطلاع رسانی استان ارسال کنند .

رییس ستاد انتخابات استان با اشاره به  برگزاری جلسات هماهنگی در بخشهای مختلف اجرایی ،انتظامی ،امنیتی وسیاسی اجتماعی اظهار امیدواری کرد ،مردم با هوشیاری و درک شرایط تحریم های ظالمانه و سخت اقتصادی همانند دوران هشت سال دفاع مقدس از این آزمونها سربلند خواهند شد و هجمه ها و عملیات روانی دشمنان با هدف ایجاد یاس ونامیدی خللی در اراده مردم و‌مشارکت در انتخابات نخواهد داشت .

رییس ستاد انتخابات از کلیه دستگاهها ،ادارات و ظرفیتهای رسانه ای در خواست کرد با همراهی با شورای اطلاع رسانی در انتشار و اطلاع رسانی محتواهای مشوق برای شرکت در انتخابات همکاری داشته باشند .

معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس در بخش دیگری از سخنان خود به همه گیری بیماری کرونا اشاره کرد و گفت :متاسفانه با تهدید نوع جدید ویروس جهش یافته از هند روبرو هستیم ،با گسترش این نوع بیماری ها، بیش از پیش در رعایت پروتکلها باید تلاش کرد و از مردم هموطنان عزیز تقاضا می شود علیرغم مشکلات فراوان برای حفظ سلامت خود و خانواده ها تلاش کنند .

انتهای پیام/