روستای دودمان هیچ مصوبه‌ای برای دریافت خدمات اجتماعی ندارد
روستای دودمان هیچ مصوبه‌ای برای دریافت خدمات اجتماعی ندارد

به گزارش پگاه خبر؛مدیرکل دفتر فنی و عمرانی استانداری فارس،امیر حسین جمشیدی گفت:یکی از مناطقی که هیچ‌گونه مصوبه‌ای در راستای دریافت خدمات دستگاه‌های اجرایی تا کنون دریافت نکرده است روستای دودمان بوده و از جمله سکونتگاه‌های غیر رسمی است که در حریم شهر شیراز نیز واقع شده است. وی اضافه کرد: در راستای ارائه خدمات […]

به گزارش پگاه خبر؛مدیرکل دفتر فنی و عمرانی استانداری فارس،امیر حسین جمشیدی گفت:یکی از مناطقی که هیچ‌گونه مصوبه‌ای در راستای دریافت خدمات دستگاه‌های اجرایی تا کنون دریافت نکرده است روستای دودمان بوده و از جمله سکونتگاه‌های غیر رسمی است که در حریم شهر شیراز نیز واقع شده است.

وی اضافه کرد: در راستای ارائه خدمات دستگاه‌های اجرایی و خدماتی به روستاهای الحاقی در حریم شهر شیراز طرحی با عنوان طرح هادی در روستاها اجرایی شده که این طرح مشخص کننده میزان خدمات دستگاه‌های اجرایی است مصوب شده و در حال اجرا است.

جمشیدی تاکید کرد: با توجه به افزایش سکونت در روستاهای الحاقی به شهر شیراز طرح هادی نیز دارای بازنگری بوده و حجم قابل توجه‌ای از ساخت و سازهایی که تاکنون به صورت غیر قانونی ساخته شده بود اکنون در طرح هادی جدید لحاظ شده تا امکان دریافت مجوز از دستگاه‌های خدمت رسانی فراهم باشد و خدمات شهروندی نیز به ساکنین این مناطق ارائه گردد.

مدیرکل دفتر فنی و عمرانی استانداری فارس با بیان اینکه ۴٠ روستا در حریم شهر شیراز. قرار گرفته‌اند تاکید کرد: دستگاه‌های خدماتی تنها زمانی مکلف به ارائه خدمات به ساکنین مناطق شهری یا روستایی اند که این مناطق دارای مجوزهای لازم از دستگاه‌های متولی باشند تا زمانی که ساکنین سکونت گاه‌های غیر رسمی، شهرک‌های حاشیه‌ای و روستاهای حریم شهر شیراز اقدام به دریافت مجوز از دستگاه‌های متولی ننمایند ارائه خدمات نظیر اب، برق و گاز به این مناطق غیر قانونی خواهد بود.

وی اضافه کرد: در سال ۹۶ مصوبه در مجلس شورای اسلامی مورد تصویب قرار گرفت آن مصوبه حاکی از تعیین تکلیف انشعابات غیر مجازبود و این انشعابات بر اساس این مصوبه بایستی به انشعابات غیر رسمی تغیبر وضعیت داده و دستگاه‌های خدماتی طی سه سال نسبت به تعیین تکلیف واحدهای دریافت کننده این انشعابات اقدام کنند.

انتهای پیام/