کمک های مومنانه و بسته های حمایتی در شهرستان سپیدان صورت پذیرفت
کمک های مومنانه و بسته های حمایتی در شهرستان سپیدان صورت پذیرفت

به گزارش پگاه خبر؛از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیش از ۵ میلیارد ریال کمک های مومنانه و بسته های حمایتی و معیشتی توسط هیئت انصارالحسین (ع) مشهدالرضای شهرستان سپیدان جهت اقشار نیاز مند تهیه و توزیع گردیده است. مهدی احمدپور، مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی این هیئت در این رابطه گفت: این کمک های […]

به گزارش پگاه خبر؛از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیش از ۵ میلیارد ریال کمک های مومنانه و بسته های حمایتی و معیشتی توسط هیئت انصارالحسین (ع) مشهدالرضای شهرستان سپیدان جهت اقشار نیاز مند تهیه و توزیع گردیده است.

مهدی احمدپور، مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی این هیئت در این رابطه گفت: این کمک های مومنانه و بسته های معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی، گوشت گرم و منجمد، مرغ گرم، تن ماهی، شکر و انواع اقلام خوراکی و میوه و همینطور پوشاک و ملزومات زندگی می باشد که در هفت مرحله بین نیازمندان و خانواده های مستضعف در شهر اردکان ‌و روستاهای اطراف و نیز سایر نقاط استان توزیع گردیده است.

احمدپور افزود: این کمک ها همچنان ادامه خواهد داشت و به همین منظور و با توجه به قرارگرفتن در ماه مبارک رمضان، تلاش میکنیم مقادیر بیشتری از کمک های مومنانه را در اختیار نیازمندان قرار دهیم و با توجه به مناسبت روز ۱۵ رمضان که مقارن با ولادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع ) می باشد توزیع نان صلواتی توسط خیرین سپیدان و هیئت مجمع الرضا را در سطح‌ نانوایی های شهرستان سپیدان را خواهیم داشت تا به نیازمندان و مستمندان نان صلواتی داده شود.

مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی هیئت، اضافه کرد: به منظور جلوگیری از گسترش ویروس منحوس کرونا، این هیئت مقادیر زیادی ماسک سه لایه و جراحی خریداری و در اختیار دانش آموزان و نیازمندان قرار داده است و تعدادی کپسول اکسیژن نیز تهیه و در اختیار افرادی که دچار بیماری کرونا گردیده اند قرار داده است.

احمد پور، اضافه کرد: تمامی این کمک ها توسط خیرین محترم و بانیان خیر شهرستان سپیدان تهیه و با نظارت دستگاهای مسئول توزیع گردیده است.

احمد پور در پایان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنین روزه دار در این ماه پر خیر و برکت، اضافه کرد: از همشهریان و خیران عزیز خواست در صورتی که قصد انجام کمک خیر و مومنانه داشته باشند می توانند به دفتر این هیئت در شهرستان سپیدان مراجعه نمایند.

انتهای پیام/