شهرستان اقلید  و فعالیت های توسعه و محرومیت زدایی در سایه مدیریت جهادی
شهرستان اقلید  و فعالیت های توسعه و محرومیت زدایی در سایه مدیریت جهادی

مهندس اسلامی مدیر بنیاد مسکن شهرستان اقلید  با گرامیداشت سال پشتیبانی  تولید و همچنین نکوداشت سالروز فرمان تاریخی امام راحل و تاسیس نهاد بنیاد مسکن گزارشی از فعالیت های توسعه و محرومیت زدایی در این شهرستان را بیان کرد و افزود: اقدامات توسعه دراین شهرستان در سایه مدیریت جهادی و با تلاش کارکنان خدوم بنیاد مسکن محقق شده است.

به گزارش پگاه خبر؛مهندس محسن اسلامی یاد آور شد : بنیاد مسکن از همه ظرفیت های قانونی برای ایجاد انگیزه ماندگاری روستاییان در مناطق روستایی بهره گیری کرده است و اقدامات جهادی دراین راستا برای تامین معیشت و ایجاد انگیزه ماندگاری و کاهش مهاجرت ها بوده است.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان اقلید در ادامه گفت: بنیاد مسکن در سالی که گذشت در شهرستان اقلید مبادرت به پرداخت ۵۶۳ فقره تسهیلات به مبلغ ۱۵ میلیارد تومان کرده است این اعتبارات در حوزه بازسازی مسکن روستایی و شهری هزینه شده است همچنین بنیاد مسکن در این سال با پرداخت ۵۶۳ فقره وام بلاعوض بالغ بر پنج میلیارد تومان به مالکان واحدهای مسکونی کمک کرده است  ، ۲۶ هزار  کیسه سیمان نیز با هماهنگی بنیاد مسکن تحویل مالکان واحدهای شهری و روستایی برای جبران خسارت های ناشی از حوادث در این شهرستان شده است .

مهندس اسلامی ،  مدیر بنیاد مسکن شهرستان اقلید از اجرای بهسازی معابر روستایی شامل اجرای تک لبه و جدول دفع آبهای سطحی به میزان ۳۲۰۰ متر در این شهرستان خبر داد و گفت اجرای زیرسازی به متراژ ۳۵ هزار متر مربع و اجرای آسفالت به مقدار ۱۱ هزار متر مربع از جمله کارکردهای بنیاد مسکن در شهرستان اقلید است .

 مدیر بنیاد مسکن شهرستان اقلید کل اعتبارات بهسازی درسال ۹۹ در این شهرستان را دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعلام کرد که در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته این شهرستان هزینه شده است.

انتهای پیام/