شهرستان سرچهان در سایه خدمت بی منت،محرومیت زدایی و توسعه
شهرستان سرچهان در سایه خدمت بی منت،محرومیت زدایی و توسعه

مدیر بنیاد مسکن شهرستان سرچهان با تشریح عملکرد این بنیاد در سال گذشته و با گرامیداشت سال پشتیبانی  تولید و همچنین سالروز صدور فرمان تاریخی امام راحل برای تاسیس حساب ۱۰۰ و نهاد بنیاد مسکن ابراز داشت : جای جای این شهرستان کانون خدمت بی منت و محرومیت زدایی در راستای توسعه است .

به گزارش پگاه خبر؛ اسماعیل محمد جانی با برشمردن برخی از عملکردها در سال گذشته گفت: بنیاد مسکن در شهرستان سرچهان با تلاش جهادی در دورترین نقاط استان فارس خدمات توسعه و محرومیت زدایی را عرضه کرده و طعم  خدمت را در کام کردم شیرین کرده است .

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان سرچهان از اجرای طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی در ۱۰۰ واحد در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت این طرح ها با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان انجام شده است .

محمد جانی  از ارائه خدمات فنی صدور پروانه ساخت برای ۱۵۰ واحد مسکونی خبر داد و اظهار داشت ۱۲ واحد فرسوده روستایی نیز در این شهرستان با پرداخت ۵۶۰ میلیون تومان تسهیلات کم بهره بازسازی شده است .

 وی همچنین به تفاهمنامه موجود بین بنیاد مسکن و سازمان برنامه و بودجه و نهادهای حمایتی اشاره کرد و گفت در سال گذشته احداث ۲۴ واحد مسکونی ویژه مددجویان با اعتباری معادل یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در این شهرستان دنبال و پیگیری شده است.

 بازنگری طرح هادی در روستا به مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان اجرای طرح هادی روستا به مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان از دیگر عملکرد های بنیاد مسکن در سال گذشته در شهرستان سرچهان است .

 سرپرست بنیاد مسکن شهرستان سرچهان همچنین از پرداخت وام رایگان و بلاعوض تکمیلی برای واحدهای اقشار کم درآمد در این شهرستان به مبلغ ۸۰ میلیون تومان خبر داد و گفت این اعتبارات در قالب تسهیلات کم بهره به مالکان ۲۰ واحد مسکونی اختصاص یافته است .

 وی همچنین گفت : تسهیلات بلاعوض تکمیل واحد ایتام تحت پوشش بهزیستی برای دو واحد مسکونی به مبلغ ۵۰ میلیون تومان از طرف بنیاد مسکن پرداخت شده است.

محمد جانی اضافه کرد :  بازسازی واحد های فرسوده مسکونی شهری و روستایی با اعتبارات ۳۳۲ میلیون تومان از دیگر عملکرد های بنیاد مسکن در شهرستان سرچهان است.

 وی از واگذاری ۲۶۸ قطعه زمین خام و تصرفی روستایی و واگذاری ۳۳ قطعه زمین تصرفی شهری و صدور ۱۹ و برگ سند روستایی و شهری خبر داد و اظهار داشت بنیاد مسکن در سال گذشته برای مالکان ۲۴ واحد مسکونی ۷۳۲ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض پرداخت کرده است.

انتهای پیام/