ارتشی مردمی، متدین و منظم برای دفاع از منافع و سرحدات کشوربرخوردارهستیم
ارتشی مردمی، متدین و منظم برای دفاع از منافع و سرحدات کشوربرخوردارهستیم

به گزارش پگاه خبر؛دکتر عنایت الله رحیمی در مراسم گرامیداشت روز ارتش که به صورت رژه خودرویی برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدا هشت سال دفاع مقدس بویژه شهدای ارتش گفت: سربازان، درجه داران، افسران و امیران ارتش جمهوری اسلامی به حق در افق بلندآسمان ها و در گستره […]

به گزارش پگاه خبر؛دکتر عنایت الله رحیمی در مراسم گرامیداشت روز ارتش که به صورت رژه خودرویی برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدا هشت سال دفاع مقدس بویژه شهدای ارتش گفت: سربازان، درجه داران، افسران و امیران ارتش جمهوری اسلامی به حق در افق بلندآسمان ها و در گستره بی کران دشت ها ‌ و کوهای سربه فلک کشیده و درپهنه بی کران دریا ها پاسدار مرز و بوم و حافظ منافع ملی میهن اسلامی هستند و به فرموده امام خمینی (ره) زینت کشور و مایه افتخار ملت هستند.
وی افزود : به وجود تک تک ارتشیان و نظامیان و نیروهای امنیتی کشور می‌بالیم؛ زیرا همه آنان با تدین و اخلاص در خدمت مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی اند.
نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان این که ارتشی مردمی، متدین و منظم برای دفاع از منافع و سرحدات کشور داریم، افزود: ارتش با تواضع و فروتنی در برابر ملت و با شجاعت، قدرت و قوت در برابر دشمنان ایستاده است.
وی اظهار داشت: در سایه راهبری های فرمانده کل قوا و رهبر معظم انقلاب ارتش ما روز به روز مقتدر تر، هوشیارتر، مردمی تر ، شجاع تر و آماده تر برای دفاع از منافع ملی و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی می شود.
دکتر رحیمی با تقدیر از تلاش های فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی در منطقه فارس، گفت: ارتش همواره در بحران ها و مشکلات مختلفی مانند مهار آتش سوزی ها،سیل ‌حوادث طبیعی و مبارزه با شیوع بیماری کرونا بدون ادعا، حضوری موثر و گره گشا داشته است.
گفتنی است این مراسم با رژه موتوری یگان های نمونه ارتش جمهوری اسلامی پایان یافت.

انتهای پیام/