رژه نمادین پهبادها و نمایش قدرت پهبادی ارتش برگزار خواهدشد
رژه نمادین پهبادها و نمایش قدرت پهبادی ارتش برگزار خواهدشد

به گزارش پگاه خبر؛امیر ابوالقاسم رضایی به مناسبت ۲۹ فروردین ماه، روز ارتش ضمن تبریک این روز بزرگ گفت: روز ۲۹ فروردین یادگاری از امام راحل (ره) به فرزندان معنوی خود در ارتش جمهوری اسلامی بوده است. او با بیان اینکه تاکنون ارتش در حوزه های مختلف انقلاب، دفاع مقدس اقدامات خوبی انجام داده اظهار […]

به گزارش پگاه خبر؛امیر ابوالقاسم رضایی به مناسبت ۲۹ فروردین ماه، روز ارتش ضمن تبریک این روز بزرگ گفت: روز ۲۹ فروردین یادگاری از امام راحل (ره) به فرزندان معنوی خود در ارتش جمهوری اسلامی بوده است.

او با بیان اینکه تاکنون ارتش در حوزه های مختلف انقلاب، دفاع مقدس اقدامات خوبی انجام داده اظهار کرد:در برهه کنونی نیز پیرامون کرونا اقدامات خوبی را انجام داده و با تمام توان خود از شیوع کرونا جلوگیری خواهد کرد.

فرمانده ارشد ارتش در فارس و کهگیلویه و بویر احمد ضمن اینکه ارتش در فارس همزمان با کل کشور با تمام توان پای کار آمد، تصریح کرد :بلافاصله در اولین گام نقاهت‌خانه و سپس بیمارستان پشتیبان را برای بیماران کرونایی احداث کرد، که هم‌اکنون نیز مشغول به خدمت‌رسانی است.

او همچنین درخصوص برنامه های ارتش در استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد افزود: برنامه های ارتش از ۲۱ فروردین مصادف با شهادت امیر صیاد شیرازی آغاز و تا سوم اردیبهشت مصادف با شهادت امیر قرنی ادامه خواهد داشت.

رضایی با اشاره به برنامه های روز ارتش گفت : با توجه به شرایط موجود و عدم امکان تجمع، برای جلوگیری از ترافیک و تجمع مردم، رژه خودرویی را در یکی از پادگان های شیراز در صبح روز ۲۹ فروردین ماه خواهیم داشت، همچنین سایر برنامه‌ها نیز به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

همچنین به گفته او دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران به صورت مجازی، برگزاری مسابقه مکتوب سپهبدهای اخلاق، محافل و کلاس‌های مجازی قرآنی همراه با تاریخچه ارتش، برپایی ایستگاه تب‌سنجی و جمع آوری کمک های مومنانه برای خانواده های نیازمند، از دیگر برنامه های ارتش است.

برگزاری مسابقه کتبی «سپهبدهای اخلاص» برای کارکنان پایور و وظیفه با هدف معرفی شهیدان سپهبد «قرنی»، «صیاد شیرازی» و «سلیمانی» انجام می شود.

گفتنی است رزم نوازی گروه های ارتش در بیمارستان های بیماران کرونایی در فضای باز و رژه پهپادها از جمله برنامه های ارتش در استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد است.

 او با اشاره به برگزاری رژه نمادین پهبادها و نمایش قدرت پهبادی ارتش جمهوری اسلامی، گفت: رونمایی از دستاوردهای دفاعی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این ایام در دستور کار خواهد بود.

امیر رضایی در پایان با اشاره به افتتاح ۲۳ هزار منزل سازمانی ارتش در سطح کشور گفت: در سوم اردیبهشت ۱۴۴ واحد مسکونی در شیراز و ۴۰۰ واحد مسکونی دیگر برای تعاونی مسکن با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/