طرح استحصال اتان شهرستان مهر توسعه صنعتی جنوب فارس را رقم می زند
طرح استحصال اتان شهرستان مهر توسعه صنعتی جنوب فارس را رقم می زند

استاندارفارس گفت: سال گذشته مجتمع آلومینیوم در شهرستان لامرد افتتاح شد و با افتتاح طرح استحصال اتان در شهرستان مهر توسعه صنعتی در جنوب استان فارس رقم می خورد.

به گزارش پگاه خبر؛دکتر عنایت الله رحیمی در مراسم افتتاح طرح استحصال اتان شهرستان مهر که با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور صورت گرفت، اظهارداشت: برای توسعه پایدار بایستی در کنار توسعه صنعتی، توسعه متوازن زیرساخت ها را نیز مورد توجه قرار دهیم.
نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان فارس خطاب به رئیس جمور افزود: درخواست می کنم دستور فرمایید وزارت راه و شهرسازی تکمیل آزادراه شیراز-اصفهان که مورد توجه شما قرار دارد و همچنین بزرگراه شیراز- فیروزآباد- جم- عسلویه که استفاده از مزایای توسعه صنعتی این منطقه برای استان و کشور را بیشتر فراهم خواهد کرد را مورد توجه جدی قرار دهد.
وی خواستار تسریع در پروژه انتقال آب دریا از خلیج فارس به استان فارس شد و گفت: طرح انتقال پروپیلین از عسلویه به مرکز استان فارس که زمینه توسعه صنایع شیمیایی در مرکز استان را فراهم می کند نیازمند توجه و تسهیل است.
استاندارفارس در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که بعد از تعطیلات نوروزی بیماری کرونا در این استان رو به گسترش بوده است، ادامه داد: در حال حاضر ۱۴ بیمارستان استان برای بستری بیماران کرونایی اختصاص یافته است.
دکتر رحیمی افزود: میزان مراجعه کنندگان و افرادی که تست کرونای آن ها مثبت می شود رو به افزایش است؛ هرچند از دیروز تاکنون بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی وضعیت گسترش این بیماری به ثبات رسیده است.
نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان فارس گفت: در این مدت محدودیت ها و دستورالعمل ها را تشدید کرده ایم و همه دستگاه های اجرایی به صورت هماهنگ وارد عمل شده اند و شاهد همکاری مردم در کنترل این بیماری هستیم.
طرح استحصال اتان در شهرستان مهر با سرمایه گذاری ۱۵۲ هزار میلیارد ریالی و اشتغال یک هزار و ۵۰۰ نفر به بهره برداری رسیده است.

انتهای پیام/