بیش از ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار بازدید از اماکن تاریخی- فرهنگی فارس طی ۶ ماه ابتدای سال جاری
بیش از ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار بازدید از اماکن تاریخی- فرهنگی فارس طی ۶ ماه ابتدای سال جاری

مدیر کل میراث فرهنگی فارس گفت: طی ۶ ماه ابتدای سال جاری بیش از ۳ میلیون و۲۰۰ هزار  بازدید از اماکن تاریخی- فرهنگی استان ثبت شده است. به گزارش پگاه خبر به نقل از روابطعمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس ، مصیب امیری گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۳ میلیون […]

مدیر کل میراث فرهنگی فارس گفت: طی ۶ ماه ابتدای سال جاری بیش از ۳ میلیون و۲۰۰ هزار  بازدید از اماکن تاریخی- فرهنگی استان ثبت شده است.

به گزارش پگاه خبر به نقل از روابطعمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس ، مصیب امیری گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۳ میلیون و ۲۰۵هزار و ۳۶۴  بازدید داخلی و خارجی از اماکن تاریخی- فرهنگی تحت پوشش این اداره  صورت گرفته است.

این مقام مسئول اضافه کرد: مجموعه حافظیه با ۹۲۴ هزار و ۶۱۸ بازدید، مجموعه سعدی  با ۵۴۳ هزار و ۹۴۴ بازدید و میراث جهانی تخت جمشید با ۵۴۰ هزار و ۹۹ بازدید به ترتیب در صدر ۳ مکان پر بازدید استان قرار دارند.

مدیر کل میراث فرهنگی فارس تصریح کرد:  تعداد بازدیدهای داخلی طی این شش ماه، ۳میلیون  و ۱۰ هزار و ۷۴۰ و تعداد بازدیدهای خارجی ۱۹۴ هزار و ۶۲۴ بوده است و گردشگران کشورهای فرانسه، ایتالیا و آلمان در صدربازدیدهای خارجی هستند.