ورزشگاه ۶ هزار نفری شیراز با استانداردهای جهانی ساخته شده است
ورزشگاه ۶ هزار نفری شیراز با استانداردهای جهانی ساخته شده است

به گزارش پگاه خبر؛دکتر عنایت الله رحیمی در حاشیه بازدید خود به همراه حسن کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و معاون وزیر ورزش و جوانان از روند تکمیل سالن ورزشی ۶ هزار نفره شیراز ، این پروژه را  یکی از ورزشگاه های کاملاً استانداردی دانست که به همت وزارت ورزش و […]

به گزارش پگاه خبر؛دکتر عنایت الله رحیمی در حاشیه بازدید خود به همراه حسن کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و معاون وزیر ورزش و جوانان از روند تکمیل سالن ورزشی ۶ هزار نفره شیراز ، این پروژه را  یکی از ورزشگاه های کاملاً استانداردی دانست که به همت وزارت ورزش و جوانان در بزرگراه حسینی الهاشمی احداث شده است.

استاندار فارس با تاکید بر اهمیت ساخت ورزشگاه شش هزار نفری ، بیان کرد:  شهر شیراز و ورزشکاران آن و همچنین این منطقه از شهر نیازمند چنین مجموعه‌ به روز و استانداردی بود.

دکتر رحیمی همچنین از سرعت خوب پیشرفت پروژه خبر داد و گفت: روند تکمیل سالن ورزشی ۶ هزار نفره در مراحل پایانی است و امروز شاهد  انجام اقدامات نهایی همچون نصب کفپوش ها ، محوطه سازی و تکمیل سیستم تاسیسات هستیم.

وی ابراز امیدواری کرد با روند کنونی انجام کار این پروژه در خرداد ماه جاری آماده بهره برداری باشد.

استاندار فارس همچنین با اشاره به اینکه مدیریت ارشد استان از اجرای پروژه ورزشگاه ۶ هزار نفری حمایت کرده است ، خاطرنشان کرد: در بخش هایی که نیاز بوده و می‌توانستیم و قانون به ما مجوز داده بود که از اعتبارات استانی و مساعدت های دستگاه‌های خدمات‌رسان استفاده کنیم در روند پیشرفت پروژه کمک کرده ایم.

وی یادآور شد:  پروژه ورزشگاه  ۶ هزار نفری شیراز دارای استانداردهای مورد تایید  سازمان های جهانی ورزش است و بی تردید مورد استقبال ورزشکاران ما بوده و ساکنان این متطقه از شهر نیز از مزایای آن بهره مند خواهند شد.

انتهای پیام/سمیه یگانه