باران بهاری در راه است
باران بهاری در راه است

به گزارش پگاه خبر؛ کارشناس هواشناسی  با بیان اینکه در دو روز آینده عمده فعالیت سامانه بارشی در نیمه غربی کشور است گفت: امشب در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی اردبیل، زنجان، قزوین ، کردستان، کرمانشاه، خوزستان، رگبار باران گاهی رعد و برق پیش بینی می‌شود. او ادامه داد: در استان‌های ایلام، لرستان، همدان، گیلان، […]

به گزارش پگاه خبر؛ کارشناس هواشناسی  با بیان اینکه در دو روز آینده عمده فعالیت سامانه بارشی در نیمه غربی کشور است گفت: امشب در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی اردبیل، زنجان، قزوین ، کردستان، کرمانشاه، خوزستان، رگبار باران گاهی رعد و برق پیش بینی می‌شود.

او ادامه داد: در استان‌های ایلام، لرستان، همدان، گیلان، غرب مازندران و به تدریج چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه وبویراحمد، شمال فارس، شمال بوشهر، نیمه غربی اصفهان، غرب یزد، قم، مرکزی و ارتفاعات استان‌های البرز، تهران، سمنان و کرمان رگبار باران  و وزش باد شدید لحظه‌ای خواهیم داشت.

کارشناس هواشناسی بیان کرد: روز یکشنبه در مناطقی از جمله ایلام، لرستان، همدان، گیلان، غرب مازندران و  چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس، شمال بوشهر، نیمه غربی اصفهان، غرب یزد، قم، مرکزی و ارتفاعات استان‌های البرز، تهران و سمنان بارش تشدید خواهد شد.

گودرزی با بیان اینکه دامنه بارش‌ها استان‌های تهران، البرز، غرب سمنان، مازندران و غرب گلستان را نیز در برمی‌گیرد افزود: طی امشب و فردا در مناطق مستعد احتمال رخداد تگرگ پیش بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی اظهار کرد: روز دوشنبه جوی ناپایدار در غالب مناطق کشور حاکم است که سبب بارش پراکنده به ویژه در ساعات بعد از ظهر در اکثر استان‌ها به جز هرمزگان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، جنوب فارس، جنوب بوشهر و نوار غربی کشور می شود.

او بیان کرد: روز سه شنبه در استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی به ویژه فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، استان‌های واقع در شمال شرق، شرق، مرکز و ارتفاعات جنوب شرق کشور و استان آذربایجان غربی بارش پراکنده و وزش باد  پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی اظهار کرد: امشب در مناطقی از غرب و جنوب غرب کشور در استان‌های خوزستان، ایلام و کرمانشاه و برخی مناطق شمال شرق کشور، وزش باد شدید پیش بینی می‌شود که در برخی ساعات همراه با گرد و خاک و کاهش دید افقی و کیفیت هوا خواهد بود.

او درباره آب وهوای تهران گفت: آسمان تهران فردا نیمه ابری در برخی ساعات ابری همراه با رگبار باران و وزش باد است. بیشترین دمای تهران به ۲۶ درجه و کمترین آن به ۱۵ درجه می رسد.

انتهای پیام/