پیام استاندار فارس به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
پیام استاندار فارس به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

به گزارش پگاه خبر،استاندار فارس به مناسبت سالروز صدور حکم تاریخی امام راحل(ره) در ۲۱ فروردین ۱۳۵۸ مبنی بر افتتاح حساب ۱۰۰ و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، پیامی صادر کرد. متن پیام دکتر عنایت الله رحیمی بدین شرح است: فرمان تاریخی حضرت امام(ره) در ۲۱ فروردین ماه سال ۱۳۵۸ مبنی بر افتتاح حساب ۱۰۰ […]

به گزارش پگاه خبر،استاندار فارس به مناسبت سالروز صدور حکم تاریخی امام راحل(ره) در ۲۱ فروردین ۱۳۵۸ مبنی بر افتتاح حساب ۱۰۰ و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، پیامی صادر کرد.

متن پیام دکتر عنایت الله رحیمی بدین شرح است:
فرمان تاریخی حضرت امام(ره) در ۲۱ فروردین ماه سال ۱۳۵۸ مبنی بر افتتاح حساب ۱۰۰ و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان اولین نهاد اجرایی پس از پیروزی انقلاب اسلامی، نشان دهنده توجه ویژه بنیانگذار جمهوری اسلامی به رفع محرومیت از کشور است.
بهسازی و عمران روستایی همراه با تامین سرپناه و مسکن برای محرومین به ویژه روستاییان از جمله اقدامات شایان توجه این نهاد انقلابی در راستای اهداف تعیین شده طی ۴۲ سال گذشته به شمار می رفته که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز قرار داشته است.
اینجانب ضمن گرامیداشت این روز، تداوم توفیق روز افزون همه کارکنان این نهاد خدوم را در خدمت رسانی به روستاییان و تامین مسکن محرومین از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

انتهای پیام/