سهمیه‌ کالاهای اساسی در بازار استان افزایش می‌یابد
سهمیه‌ کالاهای اساسی در بازار استان افزایش می‌یابد

به گزارش پگاه خبر؛رئیس سازمان صمت استان فارس اظهار کرد: در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان تلاش خواهیم کرد تا هیچ گونه کمبودی  در بازار استان نداشته باشیم و همه کالاهای اساسی نظیر برنج، روغن و شکر به میزان لازم در اختیار مردم قرار گیرد. حمید رضا ایزدی با اشاره به سهمیه در نظر […]

به گزارش پگاه خبر؛رئیس سازمان صمت استان فارس اظهار کرد: در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان تلاش خواهیم کرد تا هیچ گونه کمبودی  در بازار استان نداشته باشیم و همه کالاهای اساسی نظیر برنج، روغن و شکر به میزان لازم در اختیار مردم قرار گیرد.

حمید رضا ایزدی با اشاره به سهمیه در نظر گرفته شده برای ماه مبارک رمضان در فارس افزود: سهمیه‌ای که برای ماه رمضان در استان فارس در نظر گرفته شده ۱۶۰۰ تن برنج، ۷۲۷۱ تن روغن و ۱۵۰۰ تن شکر است که به زودی توزیع این اقلام آغاز می‌شود.

وی درباره توزیع گوشت نیز اضافه کرد: از سوی مسئولان استانی پیگیری‌های لازم برای توزیع عادلانه گوشت در استان انجام شده و در رایزنی‌های انجام شده با پشتیبانی امور دام، سهمیه گوشت استان هم افزایش یافته است.

رئیس سازمان صمت استان فارس با اشاره به این موضوع که رصد و پایش کالاهای اساسی امری ضروری است، گفت: به منظور جلوگیری از هر گونه سوء استفاده و دلال بازی باید نظارت و رسیدگی بیشتری در توزیع کالاها انجام گیرد و توزیع کالاهایی مانند گوشت، مرغ و روغن را  از تولید تا زمان رسیدن به دست مصرف‌کننده واقعی رصد و پایش کرد.

همچنین به دلیل افزایش تقاضا برای کالاهای اساسی و اقلام مورد نیاز مردم، تعاونی‌ها، اتحادیه‌های کارگری و کارفرمایی و تشکلات بخش خصوصی با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس در تامین، توزیع و تنطیم بازار اعلام آمادگی کردند تا مشکلی در این زمینه برای شهروندان به وجود نیاید.

انتهای پیام/