آزمون طرح ساماندهی داوران در شیراز برگزار شد
آزمون طرح ساماندهی داوران در شیراز برگزار شد

به گزارش پگاه خبر؛همزمان با نقاط مختلف کشور، آزمون شبیه‌سازی داوری مسابقات قرآن امروز، ۱۹ فروردین‌ماه در دو بخش بانوان و آقایان در شیراز برگزار شد. این آزمون در حالی برگزار شد که به دلیل وضعیت قرمز استان فارس و به خصوص شیراز شاهد ریزش شمار شرکت‌کنندگان هم در بخش بانوان و هم آقایان بودیم. […]

به گزارش پگاه خبر؛همزمان با نقاط مختلف کشور، آزمون شبیه‌سازی داوری مسابقات قرآن امروز، ۱۹ فروردین‌ماه در دو بخش بانوان و آقایان در شیراز برگزار شد.

این آزمون در حالی برگزار شد که به دلیل وضعیت قرمز استان فارس و به خصوص شیراز شاهد ریزش شمار شرکت‌کنندگان هم در بخش بانوان و هم آقایان بودیم.

سیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس در حاشیه این آزمون گفت: مرحله دوم آزمون طرح ساماندهی داوران همزمان با سراسر کشور در شیراز برگزار شده است.

وی با تصریح اینکه این آزمون در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار شد، گفت: نوبت صبح به آزمون رشته‌های قرائت اعم از تجوید، وقف و ابتدا و صوت و لحن و بعدازظهر هم به بخش حفظ شامل حسن حفظ اختصاص یافت.

جلالی بیان کرد: به‌دلیل وضعیت قرمز شیوع کرونا محل برگزاری آزمون آقایان از دارالقرآن ناحیه یک آموزش و پرورش به سالن ثقلین اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس انتقال یافت اما محل برگزاری آزمون بانوان همان دارالقرآن ناحیه ۴ آموزش و پرورش بود.

وی ادامه داد: همچنین به دلیل شیوع کرونا شاهد ریزش آمار شرکت‌کنندگان بودیم به‌طوری که در نوبت صبح در بخش آقایان از ۱۳ نفر تنها ۶ نفر و در بخش بانوان از ۱۹ نفر تنها ۵ نفر در آزمون حضور یافتند و در بخش بعدازظهر هم آقایان از دو نفر تنها یک نفر در آزمون حضور یافت و در بخش بانوان هم از ۱۳ نفر تنها ۵ نفر در این آزمون شرکت کردند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس در عین حال این نکته را یادآور شد که تمام پروتکل‌های بهداشتی اعم از فاصله‌گذاری اجتماعی و تقلیل جمعیت حاضر در سالن به ۶ الی ۷ نفر را در اجرای این آزمون رعایت کردیم.

جلالی در پایان گفت: مرحله اول این آزمون ۲۴ اسفندماه سال گذشته با حضور ۱۱۰ داور در استان به شیوه غیرحضوری برگزار شد که از این تعداد ۴۹ نفر به مرحله دوم آزمون راه یافتند.
انتهای پیام/