راه اندازی وسرمایه گذاری صنایع تبدیلی در مرودشت
راه اندازی وسرمایه گذاری صنایع تبدیلی در مرودشت

به گزارش پگاه خبر؛مسئول صنایع تبدیلی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: در سال ١٣٩٩ تنها یک واحد با ظرفیت ٢٧٠٠ تن در حال فعالیت بود که در سال گذشته علاوه بر افزایش چهار برابری تعهدات ابلاغی که به بهره برداری رسیده اند، ١۵٧مورد موافقت اصولی و ٩ مورد جواز تاسیس و دو مورد جواز […]

به گزارش پگاه خبر؛مسئول صنایع تبدیلی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: در سال ١٣٩٩ تنها یک واحد با ظرفیت ٢٧٠٠ تن در حال فعالیت بود که در سال گذشته علاوه بر افزایش چهار برابری تعهدات ابلاغی که به بهره برداری رسیده اند، ١۵٧مورد موافقت اصولی و ٩ مورد جواز تاسیس و دو مورد جواز بهسازی و نوسازی نیزثبت شده است.
زارع افزود: این واحد‌ها جمعا با ظرفیت ده هزار ٩۵٠ تن و ٨۴٠۴ تن ماده خام و شامل دو سردخانه، یک واحد شوری ترشی، یک کشتارگاه دام، یک واحد بسته بندی حبوبات و غلات، و یک واحد رب گوجه فرنگی است.
وی افزود:شهرستان مرودشت قطب تولید انواع محصولات کشاورزی و باغی است و راه اندازی واحد‌های بسته بندی سبزی و صیفی و میوه و ایجاد سردخانه در این شهرستان ضروری به نظر می‌رسد.
در مرودشت ۱۱۳ واحدصنایع تبدیلی با مجوز جهاد کشاورزی وجود دارد، و این شهرستان مقام اول تولید و صادرات رب گوجه در استان فارس را داراست.

انتهای پیام/