راه‌اندازی قرارگاه ساماندهی مرغ در کشور
راه‌اندازی قرارگاه ساماندهی مرغ در کشور

به گزارش پگاه خبر؛اولین جلسه قرارگاه ساماندهی مرغ در استان فارس به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، برگزار گردید. ظفر افشون در این جلسه اظهارداشت: سازمان جهاد کشاورزی به گونه ای مدیریت نماید تا ماهانه حداقل ۸ میلیون قطعه جوجه ریزی صورت گیرد و مرغ زنده از امروز چهاردهم فروردین ماه با قیمت ۱۷۱۰۰ […]

به گزارش پگاه خبر؛اولین جلسه قرارگاه ساماندهی مرغ در استان فارس به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، برگزار گردید.

ظفر افشون در این جلسه اظهارداشت: سازمان جهاد کشاورزی به گونه ای مدیریت نماید تا ماهانه حداقل ۸ میلیون قطعه جوجه ریزی صورت گیرد و مرغ زنده از امروز چهاردهم فروردین ماه با قیمت ۱۷۱۰۰ تومان به کشتارگاه ها عرضه گردد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس ادامه داد: کشتارگاه ها تا اطلاع ثانوی اجازه نخواهند داشت نسبت به قطعه بندی و انجماد مرغ اقدام نمایند.
افشون تاکید کرد: نمایندگان سازمان‌های جهادکشاورزی و صمت و اداره کل دامپزشکی به صورت ثابت در کشتارگاه ها مستقر خواهند شد و کلیه فعالیت ها از زمان ورود مرغ زنده تا خروج مرغ گرم و ارسال به مراکز توزیع را صورتجلسه می نمایند.
وی ادامه داد: قیمت مصوب مرغ آماده طبخ ۲۴۹۰۰ تومان خواهد بود و سازمان های جهادکشاورزی، صمت و اداره کل تعزیرات با متخلفین برخورد قاطع خواهند نمود.

انتهای پیام/