نحوه حضور کارکنان دولت ازفردا درشیراز
نحوه حضور کارکنان دولت ازفردا درشیراز

به گزارش پگاه  خبر؛معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شیراز گفت: با توجه به تغییر رنگ بندی این شهرستان و نارنجی شدن آن، اعمال محدودیت حضور کارکنان دولت بار دیگر در دستور کار قرار گرفت. وی با بیان اینکه محدودیت‌های جدید کرونایی از امروز، شنبه، چهاردهم فروردین اجرایی می‌شود، تصریح کرد: در این شرایط یک […]

به گزارش پگاه  خبر؛معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شیراز گفت: با توجه به تغییر رنگ بندی این شهرستان و نارنجی شدن آن، اعمال محدودیت حضور کارکنان دولت بار دیگر در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه محدودیت‌های جدید کرونایی از امروز، شنبه، چهاردهم فروردین اجرایی می‌شود، تصریح کرد: در این شرایط یک دوم کارکنان در محل کار حضور می‌یابند و فعالیت یک دوم دیگر از طریق دورکاری انجام خواهد شد.

جانشین رئیس ستاد مدیریت کرونای شهرستان شیراز با تاکید بر اینکه فعالیت اصناف، تردد خودروها، آموزش و برگزاری مراسم‌های فرهنگی و اجتماعی باید بر اساس مصوبه ستاد کرونا رعایت شود، افزود: آموزش‌ها در تمام مقاطع و پایه‌های تحصیلی به شکل مجازی انجام می‌شود و تمامی برنامه‌ها و مراسم‌های فرهنگی، آئینی، اجتماعی و مذهبی از جمله نمازهای جمعه و جماعات به طور کامل تعطیل است.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شیراز اظهار کرد: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا در شهرهای نارنجی، صرفاً مشاغل “گروه یک” مانند کارخانه‌های تولیدی، مراکز صنعتی و معدنی، کشاورزی، مراکز زیرساختی و حیاتی و همچنین مشاغل “گروه دو” اجازه فعالیت دارند.

حقیقی در ادامه افزود: از مردم فهیم شهرستان شیراز انتظار داریم که با رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی و جدی گرفتن هشدارها، شرایط را برای عبور از بحران پیک چهارم، فراهم کنند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شیراز بیان کرد: در صورت افزایش تعداد مبتلایان و بستری‌ها و اوج گیری شیوع بیماری، مجبور به اعمال محدودیت‌های بیشتر خواهیم بود که قطعاً سختی‌هایی را برای شهروندان و به طور خاص اصناف درپی خواهد داشت.

انتهای پیام/