۶۶ میلیارد ریال جریمه۱۱ واحد مرغداری متخلف
۶۶ میلیارد ریال جریمه۱۱ واحد مرغداری متخلف

به گزارش پگاه خبر؛مهدی حسنی با اشاره به افزایش نظارت بر فعالیت مرغداری‌های استان فارس افزود: در راستای کنترل و نظارت بر وضعیت بازار برای اقلام ضروری مردم به خصوص مرغ از تعداد ۲۰۲ مرغداری در ایام نوروز امسال بازرسی شد. او افزود: در این بازرسی‌ها علاوه بر بررسی وضعیت تولید و جوجه ریزی، تعداد […]

به گزارش پگاه خبر؛مهدی حسنی با اشاره به افزایش نظارت بر فعالیت مرغداری‌های استان فارس افزود: در راستای کنترل و نظارت بر وضعیت بازار برای اقلام ضروری مردم به خصوص مرغ از تعداد ۲۰۲ مرغداری در ایام نوروز امسال بازرسی شد.

او افزود: در این بازرسی‌ها علاوه بر بررسی وضعیت تولید و جوجه ریزی، تعداد ۱۱ واحد مرغداری متخلف شناسایی و برای متخلفان تشکیل پرونده داده شد.

او ادامه داد: متخلفان بدلیل نگهداری و احتکار مرغ و عدم عرضه آن به کشتارگاه‌ها مبلغ بیش از ۶۶ میلیارد ریال جریمه شدند و پرونده آن‌ها برای رسیدگی و صدور رأی قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

سرپرست معاونت نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان صمت فارس به این موضوع که از ابتدای سال جدید در راستای نظارت بر کشتار و عرضه مرغ به بازار از ۱۴ واحد کشتارگاهی و عامل کشتار نیز بازرسی به عمل آمده اشاره کرد و گفت: در این بازرسی‌ها تعداد ۵ واحد متخلف به منظور گران فروشی شناسایی و پرونده متخلفان به ارزش ۲۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تشکیل و برای صدور رأی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد.

حسنی با اشاره به نظارت دقیق بر توزیع و عرضه مرغ به مصرف کنندگان عنوان کرد: از ابتدای امسال و در طول ۱۰ روز گذشته با همکاری اتاق اصناف از تعداد ۶۲۸ واحد مرغ فروشی بازرسی به عمل آمد و برای ۳۸ واحد متخلف با عنوان گران فروشی تشکیل پرونده داده شد.

این مقام مسئول در سازمان صمت فارس ادامه داد: پرونده این متخلفان هم به ارزش یک میلیارد و ۹۷۲ میلیون ریال تشکیل و برای صدور رأی قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

انتهای پیام/