عملکرد ارائه شده توسط مسولان دولتی‌باید نمودش متوجه مردم باشد
عملکرد ارائه شده توسط مسولان دولتی‌باید نمودش متوجه مردم باشد

به گزارش پگاه خبر؛رئیس مجمع نمایندگان فارس در اولین نشست هم افزایی نمایندگان ارشد استانی سه قوه با بیان اینکه گزارش عملکرد و ارائه آمار‌ها نمی‌تواند در رفع مشکلات استان کارساز باشد افزود: این نوع گزارش‌ها نه تنها بسیاری مشکلات استان را از چشم مقامات کشوری می‌پوشاند که در انجام وظیفه و خدمات به مردم […]

به گزارش پگاه خبر؛رئیس مجمع نمایندگان فارس در اولین نشست هم افزایی نمایندگان ارشد استانی سه قوه با بیان اینکه گزارش عملکرد و ارائه آمار‌ها نمی‌تواند در رفع مشکلات استان کارساز باشد افزود: این نوع گزارش‌ها نه تنها بسیاری مشکلات استان را از چشم مقامات کشوری می‌پوشاند که در انجام وظیفه و خدمات به مردم هم دچار کوتاهی می‌شویم.
وی افزود: عملکرد ارائه شده مسولان دولتی‌ها باید نمودش متوجه مردم باشد و آن‌ها نیز خدمات را به وضوح در جامعه لمس کنند.
عزیزی با اشاره به مسائل و مشکلات متعدد مطرح شده در این نشست گفت: باید مشکلات استان اولویت بندی شود تا بتوان برای آن‌ها تدبیر اندیشی کرد و در رفع آن‌ها قدم برداشت.
وی مشکل آب و بخصوص انتقال آب از خلیج فارس به استان و خط دوم انتقال آب به شیراز و همچنین خطوط جاده‌ای و ریلی استان را از موضوعات اولویت دار استان بیان کرد

 وی با بیان اینکه بدون خطوط ریل و آب، برنامه ریزی برای صنعتی کردن استان امکانپذیر نیست گفت:طرح مشکلات انتقال آب از خلیج فارس به استان، خط دوم انتقال آب به شیراز،  مشکلات خطوط ریلی و جاده‌ای بویژه آزادراه شیراز _ اصفهان و ورودی آن به شهر شیراز بررسی شود.
مشکلات روستایی و طرح هادی روستا ها، اشتغال، مشکلات واحد‌های صنعتی تعطیل شده، مشکلات زیر ساختی شهرک‌های صنعتی، مشکلات ورزشی استان، مشکل تامین قیر و بهسازی جاده‌های استان توزیع متوازن اعتبارات بین مناطق شهری و روستایی، محرومیت زدایی از روستا‌هااز موضوعات مورد بحث در نشست مشترک مجمع نمایندگان فارس، مدیریت ارشد استان و دستگاه‌های اجرایی و رئیس دستگاه قضایی استان بود.
استاندار فارس هم ضمن تاکید بر هم افزایی نمایندگان استانی سه قوه در رفع مسائل و مشکلات استان از نمایندگان خواست، مشکلات و مسائل مربوط به حوزه‌های خود را ضمن رصد و بررسی با مسئولان شهرستانی و مقامات محلی، به صورت جداگانه در جلساتی با استاندار، دستگاه اجرایی مربوطه و نماینده عضو کمیسیون مربوطه مجلس شورای اسلامی بررسی و تصمیم گیری کنند.
رحیمی همچنین به معاون اقتصادی خود و رئیس سازمان صمت در استان دستور داد همه مشخصات مربوط به ۱۹۵ کارخانه که در سال ۹۹ به تولید بازگشته اند را در قالب دفترچه به نمایندگان استان تحویل دهند.
رحیمی همچنین ازپیشنهاد نمایندگان فارس مبنی بر تهیه و تدوین نقشه راه برای طرح‌های اولویت دار استان استقبال کرد.
وی بر برگزاری انتخابات قانونمند، سالم و با مشارکت وحضور حداکثری مردم به عنوان مهمترین اولویت سال۱۴۰۰ دستگاه‌های نظارتی و اجرایی استان تاکید کرد.
رئیس کل دادگستری فارس هم به بیان مشکلات حقوقی در حوزه اراضی متصرف شده ملی و زمین خواری ها، رفع مشکلات حقوقی برخی واحد‌های تولیدی صنعتی استان از جمله الکل سازی فسا، معدن نی ریز و سرامیک آباده، همکاری نمایندگان درجابجایی زندان عادل آباداز داخل شهر، نوسازی و جابجایی ساختمان دادگستری و موضوع برگزاری انتخابات سالم و قانونمند پرداخت.

انتهای پیام