امنیت کشور به عنوان یک دستاورد مهم در کارنامه سربازان گمنام امام زمان (عج) به ثبت رسیده است
امنیت کشور به عنوان یک دستاورد مهم در کارنامه سربازان گمنام امام زمان (عج) به ثبت رسیده است

به گزارش پگاه خبر؛دکترعنایت‌الله رحیمی، ضمن گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) افزود: امنیت یکی از شاخص‌های اصلی و مهم در توسعه پایدار هر کشور است و چنانچه این شاخص فراهم نباشد، وجود سایر شاخص‌ها هم اثرگذار نخواهد بود و توسعه شکل نخواهد گرفت. وی ادامه داد: امروز امنیت پایدار در حالی در ایران […]

به گزارش پگاه خبر؛دکترعنایت‌الله رحیمی، ضمن گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) افزود: امنیت یکی از شاخص‌های اصلی و مهم در توسعه پایدار هر کشور است و چنانچه این شاخص فراهم نباشد، وجود سایر شاخص‌ها هم اثرگذار نخواهد بود و توسعه شکل نخواهد گرفت.
وی ادامه داد: امروز امنیت پایدار در حالی در ایران اسلامی حاکم است که دشمنان این مرز و بوم از ابتدای انقلاب اسلامی همواره به بهانه‌های مختلف علیه این کشور و مردم توطئه کرده‌اند اما هربار با هوشیاری، آگاهی، اشراف اطلاعاتی و فداکاری سربازان گمنام امام زمان (عج)، نقشه‌های شوم آنها نقش بر آب شده است و دشمنان مجبور به عقب نشینی شده‌اند.
رحیمی اظهار داشت: بنابراین امنیت کشور به عنوان یک دستاورد مهم و پرافتخار در کارنامه سربازان گمنام امام زمان (عج) به ثبت رسیده است و مدال این افتخار بزرگ بر گردن این عزیزان می‌درخشد.
استاندار فارس افزود: وظیفه همه دلسوزان و دوستداران کشور، انقلاب و نظام این است که در این فضای امن ایجاد شده، نهایت سعی و کوشش خود را برای پیشرفت و تعالی ایران اسلامی به کار گرفته و در جهت تحقق شعار سال یعنی تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی ها گام بردارند.
پانزدهم شعبان سالروز میلاد حضرت ولی عصر (عج) که امسال با نهم فروردین‌ماه همزمان است، به عنوان روز سربازان گمنام امام زمان (عج) نامگذاری شده است.

انتهای پیام/