آمادگی برای حل و فصل مشکلات در حوزه های مختلف عمرانی و اقتصادی استان
آمادگی برای حل و فصل مشکلات در حوزه های مختلف عمرانی و اقتصادی استان

به گزارش پگاه خبر؛دکترعنایت اله رحیمی در جلسه دیدار نوروزی با مجمع نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی با گرامی داشت ایام سال نو با بیان اینکه تحقق اهداف و منویات مقام معظم  رهبری از جمله اهداف دولت به شمار می رود گفت: جهش تولید در صنعت آلومینیوم و فولاد از جمله اشارات مقام […]

به گزارش پگاه خبر؛دکترعنایت اله رحیمی در جلسه دیدار نوروزی با مجمع نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی با گرامی داشت ایام سال نو با بیان اینکه تحقق اهداف و منویات مقام معظم  رهبری از جمله اهداف دولت به شمار می رود گفت: جهش تولید در صنعت آلومینیوم و فولاد از جمله اشارات مقام معظم رهبری در سال ۱۴۰۰ بود که خوشبختانه در استان محقق شده است.
وی افزود: در سال پیش روی، فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ها را نصب العین خود قرار داده ایم و برای آن برنامه ای عملیاتی طراحی خواهیم کرد و در این راستا نیز سال گذشته بیش از ۱۹۵ واحد تولیدی در استان مجددا به چرخه تولید بازگشته است.
نماینده عالی دولت در استان فارس با تاکید بر لزوم معرفی فعالیت های انجام شده در حل مشکلات تولید خاطر نشان کرد:  با هماهنگی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس و رییس سازمان صمت، کلیه اقدامات انجام‌شده در حل مشکلات اقتصادی واحدهای تولیدی در قالب کتابچه چاپ و در اختیار نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار خواهد گرفت.
رحیمی در ادامه با بیان اینکه بخشی از مشکلات موجود در طی سالیان گذشته انباشت شده اظهار داشت: آمار مورد استناد در نرخ بیکاری استان از سوی مراجع معتبر با تعاریفی مشخص است.

استاندار فارس با تشریح اقدامات انجام گرفته در طرح های عمرانی استان گفت: کمیته ای سه نفره از متخصصان در خصوص موضوع انتقال آب از خلیج فارس تشکیل شده که با هماهنگی دستگاه‌های مربوطه طراحی و برنامه ریزی این پروژه مهم اجرایی خواهد شد.
استاندار فارس با اعلام آمادگی برای حل و فصل مشکلات در حوزه های مختلف عمرانی و اقتصادی استان تاکید کرد: برای  هر یک از نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی یک روز در ماه اختصاص داده ایم تا با حضور دستگاه‌های اجرایی به رفع مشکلات حوزه مربوطه بپردازند و ما از هرگونه انتقاد و پیشنهاد در مسیر توسعه استقبال می‌کنیم.
رحیمی در ادامه با تاکید بر لزوم بهره گیری از ظرفیت قانونی مجلس و نمایندگان در حل مشکلات خاطر نشان کرد: اولویت کاری ما در سال جاری انتخابات است و در این راستا برگزاری انتخابات سالم، ایمن و مشارکتی یک امر مهم است.
نماینده عالی دولت در استان فارس با ابراز امیدواری نسبت به حل مشکلات اقتصادی کشور خاطر نشان کرد:  از همه تلاش ها و حمایت های مجمع نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی در سال گذشته‌ تقدیر میکنم و خوشبختانه اکنون با همدلی و انسجام میان نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و سایر عوامل نظامی و انتظامی جو مناسبی برای خدمت رسانی و توسعه فارس ایجاد شده است.
رحیمی با تاکید بر لزوم حل مشکلات معیشتی مردم خاطر نشان کرد : رفع موانع بین المللی از جمله راهکارهای مهمی است که در توانایی نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار دارد.
گفتنی است این جلسه با ارائه گزارش معاونین سیاسی امنیتی اجتماعی ، هماهنگی امور اقتصادی،  هماهنگی امور عمرانی،  گردشگری و امور زائرین و همچنین ارائه نظرات نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی پایان یافت.

انتهای پیام/