روحانی درگذشت مادر شهیدان روزی‌طلب را تسلیت گفت
روحانی درگذشت مادر شهیدان روزی‌طلب را تسلیت گفت

به گزارش پگاه خبر؛رییس جمهوری در پیامی با تسلیت درگذشت حاجیه خانم اقدس کشاورز ارشدی مادر شهیدان گرانقدر محمدحسن، محمدجواد و محمدمحسن روزی طلب، اظهار داشت: این مادر مومنه و اسوه فداکاری، بی‌شک شأنی رفیع در پیشگاه الهی خواهد داشت. در پیام حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی آمده است: درگذشت مرحومه حاجیه خانم اقدس کشاورز ارشدی […]

به گزارش پگاه خبر؛رییس جمهوری در پیامی با تسلیت درگذشت حاجیه خانم اقدس کشاورز ارشدی مادر شهیدان گرانقدر محمدحسن، محمدجواد و محمدمحسن روزی طلب، اظهار داشت: این مادر مومنه و اسوه فداکاری، بی‌شک شأنی رفیع در پیشگاه الهی خواهد داشت.

در پیام حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی آمده است: درگذشت مرحومه حاجیه خانم اقدس کشاورز ارشدی مادر شهیدان گرانقدر محمدحسن، محمدجواد و محمدمحسن روزی طلب از دلیر مردان دوران دفاع مقدس، موجب تأثر و تألم خاطر شد.

رییس جمهوری یادآورشد: این مادر مومنه و اسوه فداکاری که با ایمان راسخ به آموزه‌های اسلامی و ارزش‌های متعالی انقلاب و نظام اسلامی، فرزندان عزیز خود را برای عزت و اقتدار میهن اسلامی تقدیم کرد، بی شک شأنی رفیع در پیشگاه الهی خواهد داشت.

روحانی در این پیام آورده است: اینجانب این مصیبت را به مردم شریف استان فارس و خانواده محترم این مرحومه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

انتهای پیام/