برگزاری انتخاباتی سالم در دستور کار مجریان و عوامل برگزار کننده انتخابات باشد
برگزاری انتخاباتی سالم در دستور کار مجریان و عوامل برگزار کننده انتخابات باشد

به گزارش پگاه خبر؛نماینده مردم شهرستان‌های سپیدان و بیضا در مجلس شورای اسلامی در دیدار با اعضای هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا این شهرستان، صیانت از رای و انتخاب مردم را اولویت اصلی دست اندرکاران، مجریان و ناظران انتخابات دانست و افزود: باید همه ابزارها و امکانات در چارچوب […]

به گزارش پگاه خبر؛نماینده مردم شهرستان‌های سپیدان و بیضا در مجلس شورای اسلامی در دیدار با اعضای هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا این شهرستان، صیانت از رای و انتخاب مردم را اولویت اصلی دست اندرکاران، مجریان و ناظران انتخابات دانست و افزود: باید همه ابزارها و امکانات در چارچوب قانون برای برگزاری انتخاباتی قانونمند و پرشور به کار گرفته شود.
وی ادامه داد: برگزاری انتخاباتی سالم و به دور از جانبداری از فرد یا جریانی خاص باید همواره در دستور کار مجریان و عوامل برگزار کننده انتخابات باشد.
او اظهار داشت: برای هر انتخابات یک قانون خاص تصویب شده و چگونگی هر اقدامی پیرامون آن انتخابات و اینکه چه کارهایی باید و چه کارهایی نباید انجام بگیرد را برای ما مشخص کرده است که همه ما موظفیم مطابق آن قانون عمل کنیم و هرگونه اقدام و فعالیتی بر خلاف آن نیز تخلف و جرم محسوب می‌شود.
نماینده مردم شهرستان‌های سپیدان و بیضا در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ایران اسلامی طی چند دهه گذشته در صحنه‌های مختلف، حماسه‌های متعددی را خلق کرده‌اند و قطعا خلق یک حماسه دیگر در خرداد ۱۴۰۰ و برگزاری انتخابات حماسی دیگر نیز در سایه حضور و مشارکت پرشور مردم رقم خواهد خورد.
علیزاده افزود: مردم شهرستان‌های سپیدان و بیضا نیز همانند مردم سایر نقاط کشور در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ باز حماسه دیگری خلق خواهند کرد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/