تجلیل از خانواده شهید مدافع امنیت محسن جعفری
تجلیل از خانواده شهید مدافع امنیت محسن جعفری

به گزارش پگاه خبر؛همزمان با آغاز هفته گرامیداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح از شهید مدافع امنیت محسن جعفری و خانواده وی تجلیل کرد. در دیدار رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح و دادستان نظامی استان فارس با خانواده شهید مدافع امنیت محسن جعفری در شهر شیراز، حجت الاسلام والمسلمین بهرامی […]

به گزارش پگاه خبر؛همزمان با آغاز هفته گرامیداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح از شهید مدافع امنیت محسن جعفری و خانواده وی تجلیل کرد.

در دیدار رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح و دادستان نظامی استان فارس با خانواده شهید مدافع امنیت محسن جعفری در شهر شیراز، حجت الاسلام والمسلمین بهرامی رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور به صورت تلفنی با مادر و همسر شهید به گفتگو پرداخت و ضمن بیان جایگاه رفیع شهیدان، صبر و استقامت خانواده شهدا را ستود و موجب حفظ انقلاب اسلامی دانست.

رسول کریمی رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان فارس نیز پایداری جمهوری اسلامی ایران مقابل توطئه‌های داخلی و خارجی را ثمره خون پاک شهدا دانست و گفت: شهدا تمام هستی و زندگی خود را در طبق اخلاص گذاشته و وقف انقلاب و اسلام کردند و این وظیفه ما است که راه این بزرگواران را ادامه دهیم.

وی با اشاره به آیه قرآن مجید، شهیدان را زنده و حاضر و ناظر بر اعمال و رفتار ما دانست و افزود: شهادت مرگ شکوهمندی است که مجاهد راه خدا، آگاهانه و با الگو برداری از سالار شهیدان امام حسین (ع) و با افتخار انتخاب کرده و به حیات اخروی خود زیبایی و جلال می‌بخشد.

وی با بیان اینکه شهیدان جهت امنیت و آرامش ما گرانبهاترین هستی خود را در طبق اخلاص گذاشتند، خاطر نشان کرد: ما قدردان و مدیون شهدا و خانواده آن‌ها هستیم و ان‌شاالله که با دعای خانواده شهید در محکمه عدل الهی شرمنده نباشیم.

در ادامه، قوام کریمی دادستان نظامی استان فارس گفت: قرآن شهدا را در ردیف پیامبران و شاهد و ناظر بر رفتار ما می‌داند و اینقدر نام شهید در نزد خداوند تبارک و تعالی عزیز است که هم ردیف با رسولان و پیامبران خودش قرار داده است.

وی گفت: ان‌شاالله خداوند روح و درجه شهید را متعالی‌تر گرداند و با سرور شهیدان امام حسین (ع) و همه شهدای بزرگ اسلام و شهید حاج قاسم سلیمانی محشور گرداند.

گفتنی است شهید مدافع امنیت محسن جعفری از سربازان گمنام امام زمان (عج) در بهمن ماه سال ۹۹ به دنبال اقدام اطلاعاتی بر روی یک از باند‌های سازمان یافته استان سیستان و بلوچستان در چابهار به شهادت رسید.

انتهای پیام/