اعلام سهمیه تخصیص یافته سرباز معلم به فارس در سال تحصیلی ۱۴۰۱_۱۴۰۰
اعلام سهمیه تخصیص یافته سرباز معلم به فارس در سال تحصیلی ۱۴۰۱_۱۴۰۰

به گزارش پگاه خبر؛رییس گروه طرح و برنامه معاونت پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش فارس سهمیه تخصیص یافته سرباز معلم به فارس در سال تحصیلی ۱۴۰۱_۱۴۰۰ را اعلام کرد. محسن مسعودی گفت: بر این اساس از ۱۶۰ سهمیه تخصیص داده شده به استان فارس، تعداد ۷۵ نفر به حوزه آموزش ابتدایی، ۴۲ […]

به گزارش پگاه خبر؛رییس گروه طرح و برنامه معاونت پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش فارس سهمیه تخصیص یافته سرباز معلم به فارس در سال تحصیلی ۱۴۰۱_۱۴۰۰ را اعلام کرد.

محسن مسعودی گفت: بر این اساس از ۱۶۰ سهمیه تخصیص داده شده به استان فارس، تعداد ۷۵ نفر به حوزه آموزش ابتدایی، ۴۲ نفر به دوره متوسطه، ۳۷ نفر به دوره فنی و کاردانش و ۷ نفر نیز سهمیه بعنوان اموزگار استثنایی لحاظ گردیده است.

رییس گروه طرح و برنامه معاونت پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش فارس گفت: سهمیه های اعلام شده صرفا جهت تدریس و به کارگیری در پست های آموزشی و صرفا بعنوان اموزگار ،دبیر ویا هنرآموز می باشد.

مسعودی گفت: اولویت پذیرش بر اساس امتیاز افراد ،بومی بودن و مدرک تحصیلی بالاتر می باشد. رییس گروه طرح و برنامه معاونت پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش فارس گفت: حداقل مدرک قابل قبول برای پذیرش در این طرح، کارشناسی و اولویت با رشته های مرتبط با آموزش و پرورش می باشد.

مسعودی گفت:علاقمندان واجد الشرایط برای ثبت نام به ادارات آموزش و پرورش سراسر استان فارس مراجعه کنند.

رییس گروه طرح و برنامه معاونت پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش فارس گفت: ادارات آموزش و پرورش نیز تا پایان وقت اداری ۲۵ اردیبهشت فرصت دارند تا مشخصات متقاضیان را ثبت کنند.

برای دریافت شیوه نامه اینجا و جدول سهمیه ادارات اینجا را کلیک کنید

انتهای پیام/