مادر شهیدان روزی‌طلب درگذشت و به فرزندان شهیدش پیوست.
مادر شهیدان روزی‌طلب درگذشت و به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش پگاه خبر؛“اقدس کشاورز ارشدی” مادر شهیدان محمدحسن، محمدمحسن و محمدجواد روزی‌طلب درگذشت و به فرزندان شهیدش پیوست. قرار است پیکر مرحومه کشاورز ارشدی امروز یکشنبه در دارالرحمه شیراز در کنار فرزندان شهیدش به خاک سپرده شود.مادر این شهدای والا مقام در سن ۸۵ سالگی دار فانی را وداع گفت.  شهید محمد حسن روزی‌طلب […]

به گزارش پگاه خبر؛“اقدس کشاورز ارشدی” مادر شهیدان محمدحسن، محمدمحسن و محمدجواد روزی‌طلب درگذشت و به فرزندان شهیدش پیوست.

قرار است پیکر مرحومه کشاورز ارشدی امروز یکشنبه در دارالرحمه شیراز در کنار فرزندان شهیدش به خاک سپرده شود.مادر این شهدای والا مقام در سن ۸۵ سالگی دار فانی را وداع گفت.

 شهید محمد حسن روزی‌طلب دوم فروردین سال ۶۱ در عملیات فتح المبین به فیض شهادت نائل آمد.
محمد محسن، دومین شهید خانواده روزی‌طلب که در گروه اطلاعات و شناسایی در جبهه های حق علیه باطل خدمت می‌کرد، پس از جراحت‌های بسیاری که از حضورش در جبهه ها بر تن داشت، سرانجام ۲۲ اسفند سال ۶۲ در عملیات خیبر به شهادت رسید.
محمد جواد روزی‌طلب، سومین شهید از این خانواده نیز راه دو برادر شهیدش را پی گرفت و او نیز در سال ۶۵ در عملیات کربلای پنج در منطقه شلمچه به شهادت رسید.

ستاد کنگره سرداران و ۱۴ هزار و ۶۰۰ شهید استان فارس، پیش از این در سال ۱۳۹۴ زندگینامه شهیدان محمدحسن، محمدمحسن و محمدجواد روزی‌طلب را در کتابی با عنوان’ اشک‌های پراکنده’ چاپ و منتشر کرده است.
این کتاب از زبان اقدس کشاورز ارشدی مادر شهیدان روزی‌طلب روایت شده است.
مادر شهیدان روزی‌طلب همچنین سال ۱۳۹۴ در جلسه شورای اسلامی شهر شیراز تجلیل شد. اقدس کشاورز ارشدی در این آیین گفت:‌ همه باید برای خدا کار کنیم، نه برای مادیات و پول، همانگونه که شهدا برای خدا کار کردند و شهید شدند.
وی افزود: همواره همه را دعا می‌کنم، خصوصا نسل جوان را که توفیق داشته باشند و انقلاب را یاری کنیم و آن را به دست صاحب اصلی آن برسانند. دعایم این است که همه توفیق ادامه راه شهدا را داشته باشند، جز موفقیت مردم ایران هیچ نخواستم و نمی‌خواهم.

انتهای پیام/