حمایت مسئولان و ارگان‌هابرای تحقق شعار سال ۱۴۰۰
حمایت مسئولان و ارگان‌هابرای تحقق شعار سال ۱۴۰۰

به گزارش پگاه خبر؛نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طی بیش از یک دهه گذشته، مقام معظم رهبری، با تعیین شعار سال، مسیر صحیح اقتصاد را ترسیم کرده‌اند، تاکید کرد که تحقق شعار امسال، اقتصاد کشور را متحول خواهد کرد. علیرضا پاک فطرت با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ […]

به گزارش پگاه خبر؛نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طی بیش از یک دهه گذشته، مقام معظم رهبری، با تعیین شعار سال، مسیر صحیح اقتصاد را ترسیم کرده‌اند، تاکید کرد که تحقق شعار امسال، اقتصاد کشور را متحول خواهد کرد.

علیرضا پاک فطرت با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» از سوی رهبر معظم انقلاب، بیان کرد: تحقق این شعار می‌تواند باعث متحول شدن اقتصاد کشور شود.

او افزود: رهبر معظم انقلاب برای چندین سال است که محور شعار سال را در موضوع تولید نام‌گذاری می‌کنند که این اهمیت کار را می‌رساند که باید موانع تولید را بشناسیم و آنها را از بین ببریم.

پاک‌فطرت ادامه داد: اگر بخواهیم قدرت پول ملی نسبت به بقیه پول کشورها حفظ کنیم، معیشت و سفره مردم ضعیف نباشد و اشتغال پایدار داشته باشیم همه این‌ها به تولید برمی‌گردد و با واسطه‌گری و دلالی نمی‌شود قدرت پول را حفظ کرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برای رفع موانع تولید، باید دستگاه‌های اجرایی قوانین مزاحم را بردارند که متاسفانه در کشورما به تولیدکننده اهمیتی داده نمی‌شود و چوب لای چرخش می‌گذارند و باید کاری کنیم سود تولیدکننده بیشتر شود و به شعار سال اکتفا نشود.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: امیداست تمام مسئولان و ارگان‌ها پشتیبانی بیشتری برای تحقق شعار سال ۱۴۰۰ داشته باشند و تنها صرف این شعار نباشد.

انتهای پیام/